sobota, 27 grudnia 2014

baby it`s cold outside :)

I`m glad it`s over :) It is not that I don`t like Christmas because I do. It is just the chaos that you can see on the streets. Imagine that, it`s 26 dec, 2 days after Christmas Eve, you decide to go to the Christmas market. You want to eat the Christmas sweets, see all that beautiful decorations and lights... make photos... and then you realize thats impossible because it`s total chaos. To many people running for late Christmas presents... It`s all about the rush... So the big question is Where`s the Christmas mood? Al tough this I made some nice pictures of Antwerp, there are not all mine but still it`s just to let you see, that Antwerp is a very beautiful city :)

I bought my self also a very nice cap and scarf... because it`s getting colder and I don`t like it...


W końcu po świętach... W sumie lubię te dni ale cała ta atmosfera świąt czasem staje się bardzo uciążliwa. Bo przecież fajnie pozwiedzać sobie stare miasto w blasku lampek, fajnie kupić sobie jakieś świąteczne słodkości, fajnie jest pochodzić po sklepach w poszukiwaniu nowości .... Jedyne co nie jest fajne to ludzie co na ostatnia chwilę wszystko odkładają i niszczą świąteczna atmosferę swoja własną ganianiną. "Ludzie za czym wy jeszcze tak biegacie? Przecież już po świętach :D " to pytanie brzmiało w mojej głowie dzisiaj cały dzień.... Chciałam się z wami podzielić urokami jarmarku świąteczne w Antwerpii, to ładne miasto mające naprawdę bardzo fajne zabytki. Kilka z nich możecie zobaczyć na zdjęciach. Niestety nie wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa ponieważ zbyt duży tłum ludzi uniemożliwił mi zrobienie ich.






  I w końcu kupiłam sobie czapkę :D moja pierwsza czapka od lat... Ale chyba nie wyglądam w niej aż tak potwornie więc zacznę ja nosić zanim odmarzną mi uszy.




8 komentarzy:

  1. Piękne i atrakcyjne widoki. Święta, święta i po świętach.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ci w tej czapce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohhhh...!! Love it 😍www.fashionstylebyjohanna.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. i get what you are saying, the chaos during the christmas period can be overwhelming!
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes tam jeszcze? Napisz cos....prosze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful photo!!
    http://anastasiabeauty.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od dobrych paru lat nie smigam w czapce :P W każdej wyglądam idiotycznie :P

    OdpowiedzUsuń