czwartek, 18 grudnia 2014

Welcome! Welkom! Witaj!

Hey! Witaj na moim blogu!
W ten oto grudniowy wieczór, tydzień przed tak długo wyczekiwaną wigilią postanowiłam zacząć pisać bloga. Jak sama nazwa wskazuje będzie to blog o moim życiu codziennym które wcale tak bardzo nie będzie się różnić od dnia codziennego większości z was. Będzie coś o modzie, kosmetykach, zdrowym trybie życia, gotowaniu, sporcie i oczywiście o mojej największej pasji czyli wnętrzach. Mam słabość do kupowania nowych rzeczy do domu i oczywiście zmieniam wystrój jak tylko mogę, przez co doprowadzam mojego już i tak bardzo cierpliwego narzeczonego do szału a moje psy czasem trudzą się z odnalezieniem miski. Jednak u nas w domu nikt nie ma czasu na narzekanie co daje mi pełne pole do popisu :) Bo najważniejsze jest to aby robić to co się lubi.

Mam nadzieje ze moje wpisy będą inspirujące i zainspirują was do dalszego działania :)


Hey! Welkom op mijn blog!
Op een december nacht, een week voor kerstmis begon het allemaal.  Ik heb kriebels gekregen om een blog te schrijven. Waarom? Geen idee, het kwam van zelf. Over? De naam verklapt het al zelf, het gaat over mijn dagelijks leven. Zo zou ik graag met jullie mijn ideeën en inspiraties over mode, make-up, gezonde voeding, sport en uiteraard ook over mijn grootste passie, interieur delen. Ik ben gek op interieur, neen zeggen tegen nieuwe decoratieve elementen en voorwerpen is geen optie. Zodra ik de kans heb, begin ik al met meubels te verzetten of een andere stijl te creëren. Voor mij moet een huis mee veranderen naar mijn goesting en smaak en dit allemaal binnen een betaalbare budget. Op die manier maak ik mijn vriend (hij is een heel geduldige mens) gek en mijn twee honden weten dus nooit op voorhand waar ze hun eet- en drinkkommen kunnen vinden. Maar bij ons thuis is er geen tijd voor te zeuren, waardoor ik mij volledig kan uitleven :)

Ik hoop dat ik je op die manier kan inspireren!

Hi! Welcome on my blog!
On a late December night, just a week before Christmas I decided to start writing a blog. Why? I don`t know, it just came. About? Simple, about my life stories. By this I would like to share with you my ideas and inspirations on fashion, makeup, healthy food, sports and of course my biggest passion, interior. I`m literally crazy about interior, I love all kind of decorations in all styles. In my free time I like to change my entire interior, from the color of the walls to the little things that give your home a personal touch. By this way I turn my fiance crazy and my dogs never know were to find their bowls with food :)

I hope you will enjoy! I get some creative ideas on your own!







2 komentarze:

  1. Czekam aż zaopatrzysz wnętrze mojego gabinetu w malownicze psie pierdołki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Zaglądam do Ciebie po raz pierwszy - z rewizytą :) I już na samym początku bardzo spodobało mi się jedno z Twoich stwierdzeń cyt. "Bo najważniejsze jest to aby robić to co się lubi". Zgadzam się z Tobą w 100%!
    Z przyjemnością poznam Twój blog :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ulka

    OdpowiedzUsuń