poniedziałek, 22 grudnia 2014

Tartan Style 2

Last time I wrote a post about tartan. Why people love tartan clothes...etc... Now I want you to present tartan as an element of interior. Red is a color of Christmas, so Red tartan like " Royal Stewart" is perfect for a Christmas table.     

Pamiętacie jak w poprzednim poście o kracie pisałam że idealnie nadaje się też na święta?
No więc mówić "pisać" to jedno, robić to drugie a pokazać i zrobić zdjęcia to trzecie. Czyli tak jak się domyślacie, w tym poście pokarze wam jak ja wykorzystałam tą oto kratkę.







No to teraz mam problem ! Miałam na wigilię wybraną zastawę o beżowym kolorze...No tak ale ta też mi się podoba i którą to by tu wybrać ....

Dla tych co dalej szukają, dodaję kilka inspirujących zdjęć które znalazłam w internecie :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz