wtorek, 27 stycznia 2015

Stripes in the bedroom

Stripes! Thick or thin, horizontal or vertical, white, black, blue of pink... they always seems to work in every room. It doesn't matter if you choose for a wallpaper or a little decoration item because it always looks good and trendy. The color however is important, cause you can get a simple and sober look by choosing white-black stripes, or you can add some more color like blue, red, pink... to cheer up the room. I prefer the white-black stripes because they are easy to mix with more color full decorations items, simply adding some silver or gold decorations gives your room a elegance touch.

Paski! Cienkie czy grube, horyzontalne czy wertykalne, białe, czarne, niebieskie czy różowe...paski w każdej odsłonie wyglądają fajnie i ponadczasowo. Nieważnie czy zdecydujemy się na cala ścianę w paski, wielki dywan czy tez tylko na mały obiekt dekoracyjny, na pewno będzie wyglądać dobrze. Jedyne nad czym trzeba się zastanowić to kolor.  Panuje tutaj jedna zasada, do biało-czarnych pasków pasują generalnie wszystkie kolory ale najbardziej sprawdzają sie te bardziej jaskrawe i kolory metali. Do kolorowych pasków radzę dobrać stonowane dodatki które nie nadadzą naszemu wnętrzu przesadzonego wygładu ani kiczu.

W niedzielę była u nas otwarta ikea więc i ja nabyłam coś z pasków :)

Pościel / Duvet cover - ikea 24,99 euro
Poduszki / Cushion - ikea 3,99 euro


For more inspirations:
Więcej inspiracji poniżej:
(photo`s found on the internet - google, pinterest, zszywka...)










28 komentarzy:

  1. Dziekuję Ci Kochana za wizytę u mnie na blogu:*
    Ten post jest baardzo inspirujący !
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wersję b&w w każdej postaci lubię:)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. the stripes add almost an androgynous stylish touch to the space!! :D

    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za wizytę u mnie, z daleka do mnie,, wpadlaś,, ;D zapraszam częściej ...
    Wpis inspirujący.. i lubię paski! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rzeczy w czarno-białe paski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wyglądają paski we wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne inspirację, bardzo mi się podoba jak i zakupy udane .

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się takie paski!

    OdpowiedzUsuń
  9. To akurat zupełnie nie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pościel i poduszki wyglądają świetnie:) Paski mają to do siebie, że można nimi optycznie korygować kształt pomieszczenia. Fajne inspiracje:) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie wyglądają ciekawie, chociaż pewnie nie zastosuję ich u siebie w sypialni, ale może pokój małego :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the striped idea for rooms/wallpaper :) x

    extantmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się spodobała ta pościel! Zwłaszcza, że ostatnio chodzą za mną połączenia czerni z bielą.

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamo! Nie powinnam była tego oglądać, bo znów mi się chce remontu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh to tak jak u mnie :) jak tylko coś wymyślę to od razu grozi to remontem albo wystrojem pokoi....
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię paski, a te inspiracje bardzo mi się podobają!
    ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. great inspiration! love it :)
    xoxo
    http://myheartaintabrain.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne inspiracje ! :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam czarno białe wnętrza , a te poduszki z ikei boskie jak wszystko zresztą u nich , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. No i za niedługo może będziemy mieli taki sam kosz :) A poduszki są fajne pasują do wszystkiego co w kolorystyce biało czarnej.

      Usuń
  21. Jakoś nigdy nie stosowałam pasków u siebie we wnetrzach... przekonałaś mnie chyba pobiegnę do Ikei :)

    OdpowiedzUsuń