sobota, 31 stycznia 2015

Today is a good day for pancakes!


Well, every day is a good day for pancakes, you only must find the time for it. Today I saw my photo`s of the pancakes on the pc and I was like yammy yum,
unfortunately I had no time to make them, but still if I make pancakes they always have a little something extra.
On the internet you can find a lot of recipes for pancakes, my method is just pick up the easiest one and do it :P Because for my it`s the topping that is more important. Pancakes without maple syrop, brown sugar or fruits
are no pancakes for me.


Dzisiaj przyglądałam zdjecia na komputerze i znalazłam moje zdjęcia pancaksów które zrobiłam parę tygodni temu. Chciałam je dzisiaj też zrobić lecz niestety zabrakło czasu i chęci. Na dodatek nie zrobiłam żadnych zakupów więc i nie miałam wszystkich potrzebnych składników. Gdy już robię pancaksy to tak zwane z pompą, dużo owoców, syropów i dodatków. Bo co to za pancaksy bez dodatków takie suche i smutne... Swoja drogą to jest to dobra potrawa na walentynkowy lunch czy nawet kolację. Bo w sklepach teraz można kupić prawie wszystko w kształcie serduszka, to i pewnie forma na patelnie też by się znalazła.
Na sam widok już mi ślinka cieknie no i oczywiście te owoce.... Co do przepisu to nie będę go podawać bo w internecie można znalezdz ich aż za dużo, a ja za każdym razem robię je i tak z innego przepisu i o dziwo zawsze smakują równie dobrze :)











25 komentarzy:

  1. to już wiem co będzie u mnie jutro na śniadanie ;p piękne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks jummnn!
    Love Shop It and Pop It

    OdpowiedzUsuń
  3. This breakfast looks soooo delicious, would love to have the same right now!
    Thank you so much for visiting my blog :)

    See you xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to pysznie wygląda i na pewno takie jest ! Aż mi ślinka cieknie :D

    http://wekablogpf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to narobiłaś mi dziś chrapkę na naleśniki i owoce. A w planach miałam Spaghetti ;) Wszystko wygląda przepysznie.
    Pozdrawiam Ania

    --------------
    http://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Those berries look so tasty
    great post
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem zdjęć i Twojego talentu, wspaniale sie ogląda juz nie m ówiąc ze jem oczami te pancake

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!!! It is amazing..

    http://www.trendin.com/women-dresses_368

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniaaaaammm, pysznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O mniam ! Dałaś mi super pomysł !
    Obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pankejki:)))) Piekne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wręcz kocham herbatę imbiorową i piję ją nie tylko na ból gardła. Na pewno do tej różanej jeśli dodasz jak mówisz miodu to będzie rewelacyjna :) Podbijam, że super zdjęcia - odrazu przyjemniej się czyta takiego posta!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda to tak pysznie, że aż chce się jeść, zarazem tak pięknie, że aż szkoda zjeść. Pozdrawiam Cie ciepło; -)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile słodkości :) Aż ślinka cieknie ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu :)
    Aga F. z viva-elmundo.blogspot.com i casa-miparaiso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale narobiłaś mi smaka! Mniam!
    Szkoda, że niestety nie mam totalnie talentu kulinarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę tu same pyszności.
    Zapachniało truskawkami, pysznym koktajlem, malinami…
    Już czekam na wiosnę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ,apetyczne zdjęcia , uwielbiam te herbatki !

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo matko, wszystkie zdjęcia są genialne, nie mogę się napatrzeć! Uwielbiam robić różne słodkie rzeczy... właśnie rozmyślam nad walentynkowym śniadaniem... tylko mój luby woli wytrawne, a nie słodkie rzeczy :P ale jak bym zrobiła takie wypasione jak Ty, to myślę, że by się skusił! zainspirowałaś mnie, dzięki!
    (a w dodatku od kilku dni mam taką fajną małą patelnię specjalnie do pankejków :D)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne zdjęcia, i genialne nakrycie stołu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. już dawno nie widziałam tak pięknie nakrytego stołu :)

    OdpowiedzUsuń