środa, 4 lutego 2015

Rose but tea


I like drinking tea, black, green, white, red.... but I never drank rose tea. When I first saw the rose flowers I thought it will only be nice looking and the taste will be terrible... but no I was positively surprised. It is very light in taste so I added also some black tea, cause I like my tea strong. I also found rose tea with ginger already packed in teabags. Well I must say if it was just the rose it would be delicious, but the ginger? I don`t like that combination, maybe it`s because I don`t like ginger that much. But still the tea is making a good impression and it can be served every time you want to drink something more than normal black :)   


Niedawno natknęłam się w jednym ze sklepów z ekologiczną żywnością na pączki róż. Na początku wydawały mi się po prostu ładne np do jakiegoś wazonu jako element dekoracji ale po przeczytaniu opakowania okazało się że są one również przeznaczone na herbatę. Tego samego dnia jeszcze zrobiłam z nich napar... No muszę szczerze powiedzieć ze herbata z pąków róży jest jak dla mnie za mdła. Natomiast pąki okazały się fajnym dodatkiem do czarnej lub zielonej herbaty.
Natomiast w innym sklepie znalazłam herbatę różaną z imbirem już popakowaną w ładnych piramidkach. Niestety smak imbiru jest tu tak intensywny że jest to bardziej herbatka imbirowa z nutą różaną a nie na odwrót. Jednak po dodaniu miodu i cytryny będzie ona pewnie bardzo dobra na ból gardła. :)









 xxx

90 komentarzy:

  1. Chętnie spróbowałabym takiej herbatki :) śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam okazję napić się herbatki z pączka kwiatowego,który po zalaniu wrzątkiem pięknie się rozwija. Smak również był trochę mdły. Ale nie powiem bo od czasu do czasu wstępuje do herbaciari po takie cudo.
    +obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poluje już na taki kwiat bardzo długo... Raz znalazłam go w sklepie ale w paczce było ich aż 6 i trochę cena mnie przeraziła bo około 3 euro za sztukę.

      Usuń
    2. takie paki pieknie w yglądaja w dzbankach a jak jest dobry gatunkowo to i troszkę kosztuje ,ale warto :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Prezentują się cudownie, muszę je nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ALE TO ŚLICZNIE WSZYSTKO WYGLĄDA <3

    ___________________________________
    wybierz najlepszą fashion stylizację
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się napiła teraz takiej herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbata prezentuje się cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Różyczki chyba najlepiej wypadły w wersji dekoracyjnej. Pamiętam jak kiedyś sama suszyłam pąki i wkładałam do szklanych naczyń jako ozdoby. Pozdrawiam ciepło.Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam herbatę :) chyba każdą

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudnie wyglądają pąki róż w szklanym naczyniu !!! Nie piłam z nich naparu,ciekawe jak smakuje a zapach pewnie jest niesamowity! Hm,kiedyś na jakimś blogu był przepis na cukier smakowy,można by dodać takie zasuszone płatki róż! Poszukaj w necie przepisu,jeśli byś taki chciała :)
    Piękne zdjecia,od razu mi się zachciało lata :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadłam do Ciebie z rewizytą no i... zaniemówiłam. Robisz przepiękne zdjęcia, połowę z nich mogłabym sobie ustawić jako tło na pulpicie albo nawet powiesić w ramkach na ścianach. Naprawdę cudowne :) Zdecydowanie zostaję na dłużej i niecierpliwie wypatruję kolejnych postów.

    Dzięki za porcję inspiracji i ciche zachęcenie do zgłębiania tajemnic fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jacie jak te różyczki ślicznie wyglądają! zakochałam się w nich :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Do dekoracji te pączki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm.. jak to wszystko ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale romantycznie! napiłabym się tej herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Orety sceneria idealna na walentynki :D
    Pozdrawiam, Beautyfieldss

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely <3

    http://glancerevely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam różaną herbatę.. bardzo trafia w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  18. qrcze komentarz mój zniknał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiec jeszcze raz
      róznaą herbatę bardzo lubie i pieknie wygladają te pączki ,ale rzeczywiscie z samych paczków jest zbyt intensywna wiec warto łaczyć z czarną bądź zielona co ja bardzo lubie zwłaszcza w połaczeniu z zieloną i białą ;) , musze u nas poszukać samych paczków cudnie to wyglada :)

      pozdrawiam

      Usuń
  19. Jestem wielką miłośniczką herbatki :-) Twoje zdjęcia są piękne :-) Mogłabym tak patrzeć i patrzeć.... Miłego dnia :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie! Szkoda byłoby mi tych ślicznych pączków ale chętnie spróbowałabym takiej herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sceneria idealna na zbliżające się walentynki;p chętnie wypróbowałabym herbatki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie :)
    Są tez herbaty, białe, wiązane w paki, które "rozkwitają" w filiżance

    OdpowiedzUsuń
  23. witaj! wpadam w odwiedziny! ;) zapach róż dotarł aż do mnie na Blog ;) hihi milego dnia zycze

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym spróbować takiej herbaty różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdraszczam ci tych pączków, chętnie bym coś z nimi.....muszę poszukać i nabyć :)
    Wyglądają bardzo ładnie w tym słoiczku, tak,, żywo,, jak świeże... piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Herbata na pewno ma piękny, delikatny różany zapach... Nie to co te torebkowe :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękne zdjęcia! Takiej herbaty jeszcze nie piłam, a jako herbatoholiczka muszę to nadrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też jestem miłośniczką wszelkiego rodzaju herbat :) Takiej typowo różanej jeszcze nie piłam. Te pączki kwiatów na zdjęciach wyglądają przeuroczo :)))
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za miły komentarz ;) Oj szkoda byłoby i robić z nich herbatę, bo w tym słoiczku wyglądają obłędnie ;) Genialna ozdoba ;)
    Pozdrawiam, Sylwia

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne różane aranżacje, dziekuję za mile odwiedziny u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach... jak pięknie i pachnąco... aromatycznie!
    Uwielbiam wszystko co różane...
    Herbatki różanej również:)
    Pytałaś u mnie na blogu, gdzie kupiłam ten talerzyk i kubek w kwiatki. Kochana, kupiłam je dośc dawno w Netto. Teraz już niestety nie ma. Ale czasem Netto ma naprawdę coś fajnego, tak jak np. przed Bożym Narodzeniem dali serię kubków, talerzyków i miseczek w gwiazdki:)
    Będę czujna, jakby co dam znać:)
    ściskam cieplutko i dziękuję za odwiedzinki u mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Wat een mooie foto's!
    Liefs, Iris
    www.todayslipstick.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko wygląda nie tylko aromatycznie, ale i pięknie :). Bardzo lubię herbatę z róży, ale kwiaty uwielbiam.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O matko wygląd takiej herbaty jest niesamowity, wręcz bajkowy <3

    OdpowiedzUsuń
  35. To musi być aromat :) Jak imbir jest mocno wyczuwalny to nie dla mnie. Ale chętnie dodałabym pąka róży do czarnej :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga oraz pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie, czarująco to wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie te pączki wyglądają! Nie piłam jeszcze takiej herbatki, ale na wygląd bym się skusiła!
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam do siebie częściej :) Zuza http://myhouseofhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. niesamowite:) ta herbata na pewno jest przepyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  39. prezentuje się cudownie!
    o smaku nie dane jest mi w tej chwili dyskutować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak pięknie .... aż latem zapachniało:) Róża oprócz zapachu stanowi piękną dekorację.Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem typowym ,,herbatoholikiem,, uwielbiam herbatki w różnych postaciach :) Bardzo lubię czarną z pąkami róż, można ją u mnie dostać w sklepie z mieszankami herbat i kaw :) Czasami jak tam wejdę , to ogarnia mnie ,,pomroczność jasna,, i nie wiem na jakie się zdecydować, takie są wspaniałości :))
    Zdjęcia cudne, nie mogę się napatrzeć.... sam romantyzm :))
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam, za dużo różnych herbat mają :) Najlepiej wsiąść ze sobą wyliczone pieniądze, bo i tak za dużo się wyda :)

      Usuń
  42. Piekny blog, kolory, zdjecia!
    Takie rozane paczki, sprzedawano w Prowansji, ale jakos zabraklo mi odwagi, by je zakupic. Moze dzieki Tobie sie skusze:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One bardzo drogie nie są :) A warto czasem urozmaicić sobie zwykłą herbatkę. Zwłaszcza teraz gdy walentynki już tuż tuż :)

      Usuń
  43. Bardzo ciekawa herbata różana :-) musi być pyszna. Świetne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawa herbata różana :-) musi być pyszna. Świetne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Powiem Ci, w zeszłym roku uparłam się i zebrałam płatki dzikiej róży, zblendowałam z cukrem i starczy mi na lat kilka, bo zapach z jednej łyżeczki jest taki, że nieeebo i wystarczy na zaromatyzowanie słoczka dowolnego dżemu:) Tu masz link, może zrobisz w tym roku? http://niebonatalerzu.blogspot.com/2013/06/konfitura-z-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł! A można go też zrobić z tych róży zwykłych dostępnych w sklepach? Czy to musi być jakiś specjalny krzaczek? Bo widziałam u ciebie na zdjęciach to takie inne róże były. Ja mieszkam w mieście i trudno tutaj o dziką różę.

      Usuń
  46. Bardzo inspirujący blog! Dziękuję za odwiedziny:) Ala

    OdpowiedzUsuń
  47. Ależ romantycznie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne zdjęcia i na pewno zapach boski :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudne, walntynkowe klimaty u ciebie. Dziekuję za odwiedziny na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia , już w klimacie Walentynek ! Taka herbata z pączków róży musi być ciekawa w smaku. Pączki pięknie się prezentują na zdjęciach. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawa jestem ich smaku,jak gdzies trafie to kupie napewno. Zapraszam do zaobserowania bloga mojego odwdzieczam się tym samym :)
    http://zmajeczkawkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Mmmm cudownie :) jestem mega fanką, wszystkiego, co różane <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ różna atmosfera... Już prawie czuję ten zapach...

    PS: Dziękuję za wizytę na moim blogu Positive Fit Life. Z przyjemnością wpadam do Ciebie z rewizytą :>

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeśli smakuje jak wygląda to musi być obłędna:-) Fantastyczne fotki:-) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za zaproszenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajny dodatek do herbaty ja czasem dodaję imbir zwłaszcza w zimne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  56. piękna kolorystyka, coś pięknego, wszystko jest pięknie ubrane w całość. śliczne zdjęcia, że aż....chce się jeść i tu zostać.....będę zaglądać...zapraszam na grzebielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne ;-) Idealne na walentynki ;-)
    zresztą nie tylko.. lubię takie klimaty, ale nie mam takiej dobrej ręki ;-)
    Pozdrawiam ;-) zapraszam do mnie częściej ;-) liveagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna ta herbata z pąków róż nie widziałam takiej u nas. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nigdy nie próbowałam tych dwóch herbat ale z tego co piszesz to nie warto.
    Piękny bukiet róż :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ciekawe, niby logiczne, a jednak miłe zaskoczenie z tymi pączkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. O, przypomniałaś mi, że mam taką sypabą dobrą herbatę! Idę zaparzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam herbatki szczególnie zimą
    ... bardzo ładnie wygląda a i pewnie smak ciekawy. PS. Dziękuję za zaproszenie bardzo ciekawy blog :). Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  63. Jej jak to wszystko wygląda pięknie :) uwielbiam zieloną herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Dzień dobry! Miło widzieć taką kreatywność i błyskotliwość wśród blogerów :). Zachęcamy przy tym do ciągłego dokształcania się i doskonalenia swoich umiejętności w posługiwaniu się naszą ojczystą mową. Nauki nigdy za wiele. Dalszych sukcesów w blogowaniu życzy redakcja portalu literackiego "Nowy Wieszcz" ;).

    OdpowiedzUsuń
  65. Pięknie wygladają te pączki róż w herbacie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. marzenie <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Dopiero teraz zobaczyłam u Ciebie te podstawki na herbatę, są fenomenalne, nic tylko pozazdrościć przyborów kuchennych i akcesoriów, gdzie ty to wszystko znajdujesz?

    OdpowiedzUsuń
  68. ale pięknie i kolorowo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne zdjęcia ! A taką herbatkę sama chętnie bym wypiła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Jak pięknie i romantycznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  71. A ja nienawidzę herbatek z róży :D już sama zapach strasznie mnie drażni...

    OdpowiedzUsuń
  72. Róże to nie tylko piękne kwiaty, ale mają wiele zastosowań i Ty świetnie to pokazałaś.
    Dziękuję za wizytę u mnie, zapraszam częściej:))) Ja zostaję u Ciebie dłużej...
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  73. Róże to nie tylko piękne kwiaty, ale mają wiele zastosowań i Ty świetnie to pokazałaś.
    Dziękuję za wizytę u mnie, zapraszam częściej:))) Ja zostaję u Ciebie dłużej...
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo ladnie to wyglada i strasznie kojarza mi sie te roze i pudelaczka rozane z moim postem:

    http://elisabeth-brzeski.blogspot.de/2014/12/swiateczne-nastroje_28.html

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Wygląda cudnie, awww. *-*
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Mam ochotę na taka herbatę z pączkami róży. Muszę poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Uwielbiam herbaty :) te liściaste są o wiele lepsze od torebkowanych! Muszę poszukać tych pączków :)

    OdpowiedzUsuń