czwartek, 12 lutego 2015

Spaghetti time!



When I don`t know what to cook, then I cook spaghetti. Why? Because it`s easy, taste good and you can keep it for 3 days. So you don`t need to cook tomorrow and they day after tomorrow :) this is what I call time saving.
My new plates are coming from ikea, my firts impression was "what a ugly plate" but after starring on it a couple of seconds, my second though was "they are so ugly that I even like them" So I bought the plates and a couple of accessories, just to match everything.

Witajcie! Gdy nie wiem co ugotować to gotuje spaghetti. Dlaczego? Bo jest proste, smaczne no i zastaje nam na dłużej. Czyli zrób spaghetti dzisiaj a zyskasz dwa lub trzy dni wolnego od gotowania. Talerzy które widzicie na zdjęciu pochodzą z ikei. Na początku nie zrobiły na mnie dobrego wrażenia, bo nie jestem zwolenniczką aż tak dziwnych kombinacji kolorystycznych, ale po dłuższym gapieniu się na nich stwierdziłam ze są aż tak paskudne że aż fajne. No i stało się musiałam je kupić a wraz z nimi kilka fajnych dodatków. Oczywiście wszystko musiało pasować tak wiec mam nie tylko talerze ale i szklanki i serwetki z tym samym patronem.







                                                                        xoxo

16 komentarzy:

  1. Może faktycznie trzeba jutro zrobić spaghetti ;)
    U mnie króluje biała zastawa, ale Twoja prezentuje się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba nakrycie stołu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komponują się z tymi czarnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zastawa :)Dzisiaj jadłam spaghetti, mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia :)
    A spaghetti uwielbiam <3
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ta zastawa robi wrażenie, a co do spaghetti to też je dzisiaj robiłam ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to pięknie wszystko wygląda, nie tylko spaghetti :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miało być o spaghetti a wszyscy o pięknej zastawie. Dołączam się i ja bo naprawdę jest cudowna.
    Pozdrawiam Ania G

    -------------
    http://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również spaghetti bardzo lubię (nawet wczoraj miałam je u siebie na obiad...). A talerze prezentują się faktycznbie bardzo ciekawie, przyznam, że jeszcze ich nie widziałam:)
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jestem głodna! pysznie!
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta zastawa:) A spagetti robię na weekend zeby mieć spokój własnie, wszyscy zjedzą i mąż i dzieci a i roboty przy nim tyle co nic!

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego , ale bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mi się to podoba, tyle wzorów ale i tak wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja ognia ma temat talerzy mnie rozbroiła. Mi one się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam spaghetti i dania z makaronem :) przepięknie podane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spaghetti uwielbiam, a zastawa cudowna. :)

    OdpowiedzUsuń