środa, 10 czerwca 2015

My living room



Dzisiejszy post będzie na temat mojego mieszkania a dokładnie na temat mojego salonu. Salon jest dosyć mały ale nie ujmuje mu to na przytulności, świadomie oczywiście postawiłam na kolory naturalne takie jak beż i jasny brąz. Dodatki są srebrne bo ładnie kontrastują z naturalnymi kolorami i oczywiście świetnie się prezentują.
Mam słabość do elementów dekoracyjnych które kiedyś były funkcjonalnymi dodatkami a teraz godnie można je reprezentować na szafce/półce. W tych czasach już nikt nie korzysta z astrolabium albo z globusów, jednak to bardzo ładne dodatki nadające wnętrzu elegancji.
Całość pokoju jest utrzymana w jasnych tonacjach, w stylu nowoczesnym z nieco retro dodatkami.
Oczywiście już od dłuższego czasu zastanawiam się co by tutaj zmienić, bo stagnacja w wnętrzach nie jest dla mnie, jakieś porady lub pomysły?

Aktualizacja posta, po ponad miesiącu nadal poszukuje idealnego koloru ściany ;) Macie jakieś pomysły? Zostawcie je w komentarzu.








by night:
 by day:




                                                                XOXOXO

71 komentarzy:

  1. Witaj!

    Wpadam z rewizytą :)
    Co do zmian w mieszkaniu to jestem pewna, że wraz z przyjściem już takiej konkretnej wiosny pomysły same będą przychodzić Ci do głowy :) U mnie najczęściej jest tak, że niczego nie planuję, aż tu pewnego pięknego dnia wstaję i myślę "Dzisiaj to przemaluję, a to przestawię" i działam :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooooo ile przepięknych dodatków <33

    OdpowiedzUsuń
  3. hiacynty przepiękne :) a te dodatki typu globusy faktycznie wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wystrój :), ja właśnie jestem na etapie urządzania swojego kącika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne globusy
    bedę zaglądać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny salon , a stolik świetny masz i te globusy bardzo mi się podobają :)

    szkoda ze nie ma opcji dodawania obserwatorów , bo bym wskoczyła do grona Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, dodałam właśnie opcje powiadomień przez e-mail. Jak tylko dodam nowy post dostaniesz o tym e-maila. Opcja obserwatorów gdzieś jest :P tylko nie wiem gdzie bo już jest parę osób mnie obserwuje.

      Usuń
  7. Bardzo ładny, przytulny salon :)
    Cudne dekoracje, masz mnóstwo przepięknych przedmiotów, tworzących elegancką, spójną całość.... no i ta masa poduch :)
    Podoba mi się bardzo :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno Cię nie było - tęskniłam za Twoimi wpisami :) Salon prezentuję się wspaniale - też preferuję jasne kolory w pomieszczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć! Już teraz postaram się pisać na bieżąco :)

      Usuń
    2. Właśnie idę szukać inspiracji na twoim blogu.... zawsze to jakieś fajne pomysły na obiadek się znajdą :)

      Usuń
  9. Bardzo ładny jest Twój salon, tak jak piszesz w stonowanej kolorystyce. Jest ciepły i przytulny i sprawia wrażenie że wszystko jest w nim na swoim miejscu i wszystko jest przemyślane...co do zmian, to myślę, że najprostszą i najtańszą zmianą, która jednocześnie bardzo cieszy może być kolor. Tak więc np. poduchy, pledy i inne drobne dodatki w nowym kolorze mogą bardzo odmienić i odświeżyć wnętrze:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie: http://takpoprostudom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Globusy cudo!!! a co do zmian - to tekstylia, najłatwiej, ew. abażury, może jakiś dywanik pod stoliki (cudne zresztą!). Uściski. M

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny, najbardziej urzekł mnie stolik jest taki oryginalny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie dużo dodatków, ale mnie to nie przeszkadza. Jest niestandardowo, bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie, dużo ciekawych dodatków!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo przyjemny design:) sama bym tak chciała mieszkać:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam grać w gry dlatego właśnie w nie nie gram XD :D
    Masz naprawdę wspaniały salon, te ozdoby na stoliku są wspaniałe!:)

    Nie ma za co :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Onwijs leuk! Ik vind het er erg gezellig uit zien!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz ciekawy stolik. Taki skandynawski nieco. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz dużo pięknych dodatków. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wnętrze... i wiele ślicznych dodatków!
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  20. Bosko chociaz jak dla mnie to trochę dużo wszystkiego, lubię ostatnio minimalizm ;):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wat een mooie woonkamer! Ik vind die wereldbolletjes vooral heel tof! X

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny masz salon :). Mi od razu rzuciły się w oczy globusy, są cudne!
    Miłego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne poduchy- zabieram kilka;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ziet er gezellig uit met al die kussentjes in je bank! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny i bardzo przytulny salon. Sama poluję na ładny, stylizowany na retro globus i mapę świata do powieszenia na ścianie-kocham podróżować, wiec wiąże się to z moja pasją a przy okazji może być piękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny i bardzo przytulny salon. Sama poluję na ładny, stylizowany na retro globus i mapę świata do powieszenia na ścianie-kocham podróżować, wiec wiąże się to z moja pasją a przy okazji może być piękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, przytulnie - tyle poduch :)) super globusy i kwiaty...

    OdpowiedzUsuń
  28. Mały ale piękny salon. Ja rozglądam się za jakąś ładną narożną sofą w białym kolorze najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo gustownie urządzone wnętrze, świetny stolik:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, Twój salon robi wrażenie, bardzo podoba mi się jego wystrój i poszczególne elementy, szczególnie kwiaty oraz globusy :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny pokój! <3 Urządzony z pomysłem i to mi się podoba! :)
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny pokój urządzony z pomysłem i fantazją

    OdpowiedzUsuń
  33. what a lovely place. your place is so pretty! I love your pillows. :)

    xx
    smudged-fingerprints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post, zapraszam do siebie http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Oeh wauw, super mooi vind ik hem! Hij zou zo passen in een catalogus, geweldige decoratie! Ik vind je salontafeltje ook echt geweldig!

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowny pokój ♥ taki harmonijny :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog, właśnie na niego trafiłam i jestem pod wrażeniem. Fascynujący:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) zapraszam do częstego odwiedzania :)

      Usuń
  39. Podoba mi się u Ciebie :) Świetne stoliki i dekoracje.
    Pozdrawiam, Ulka

    OdpowiedzUsuń
  40. widzę, że lubisz dodatki :) masz ich całe mnóstwo :) ja ostatnio wszystko chowam do szaf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam duuużo upchane w szafach. Co jakiś czas tylko wymieniam :D

      Usuń
  41. Śliczne dodatki, a szczególnie te poduszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana życzę Ci
    aby te święta wielkanocne
    wniosły do Waszych serc
    wiosenną radość i świeżość,
    pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dodatki robią niesamowite wrażenie, są bardzo wytworne i eleganckie :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne ozdobne przedmioty! Czy Ty też kupujesz na Westwing???
    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze nie zamawiałam nic z Westwing. U nas w Belgii dopiero chyba od miesiąca jest sklep internetowy Westwing dostępny. Większość dodatków pochodzi z Maison du Monde. Tam mają podobny styl do Westwing.

      Usuń
  45. stolik w salonie jest świetny :) czy to kilka połączonych czy jeden taki :P?
    rewela!

    dodatki - super :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoliki pochodzą z Ikea, w każdym zestawie jest jeden niższy i wyższy. Z czego ten większy niższy wchodzi pod ten mniejszy wyższy. Mamy takie 2 komplety przysunięte do siebie wyglądają tak jakby tak miało to być i taki mały tetris wyszedł. Niemniej bardzo podoba mi się takie połączenie i wygląda to bardzo nowocześnie. pozdrawiam ;)

      Usuń
  46. Poduszki na rogówce są śliczne. Od długiego czasu poluję na takie. :)
    Zapraszam na konkurs, gdzie można wygrać bony rabatowe na 20 i 15% do sklepu internetowego Zalando.
    http://sohipstabeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny salon. Wnętrze zrobiłabym na kolor śliwkowy bądz orange ale to tylko moje skromne zdanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny wystrój :)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękny!
    Bardzo nowoczesny i stylowy :))

    OdpowiedzUsuń
  50. pieknie. masz bardzo ciekawe dekoracje. oczywiście globusy są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale pięknie - normalnie jak w jakimś salonie w sklepie - wszytsko takie piekne - tak świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń