wtorek, 7 kwietnia 2015

THE bedroom




Well you all saw my living room so now it is time for my second favorite room, the bedroom.
At the beginning it was white and had no color, but after a few weeks it all had a personal touch. The color on the wall, the mirror, lanterns, pillows.... I tried to use only natural colors, because they are the best chose in a bedroom, so nice, cosy and relaxing....
All the work we did, we did by our self, even the star ceiling. It was a lot to do but it was worth it.

Dzisiaj pokaże wam moją sypialnie. Nie jest to standardowa sypialnia jak u wszystkich w domu, a to za sprawą otwartej łazienki czyli podwójnego prysznica z umywalką i oczywiście z drugiej strony sypialni znajduje się garderoba również otwarta. Na początku nie mieliśmy pomysłu co do tego pomieszczenia więc ściany były białe, później dopiero dodaliśmy trochę koloru na jedną ze ścian za łóżkiem, doszły również dodatki takie jak lustro i lampiony. Na remont całej sypialni nie wydaliśmy tak dużo niestety dodatki są kosztowne. Jak na nieszczęście musiałam zawędrować do Zara Home. Lubię ten sklep ale nie da się ukryć iż jest on jednym z droższych sklepów jeśli chodzi o dekorację wnętrz. Tam upatrzyłam narzutę na łóżko, w takie złoto srebrne haftowane wzory, które idealnie komponowały by się z lustrem i lampionami. Za narzutą poszły od razu poduszki no i tak skończyło się na niesamowicie drogim rachunku którego pamiętam do dzisiaj.
Do sypialni wybraliśmy podłogę z Leroy Merlin, tak przyjechała aż z Polski :) bo tylko w tym sklepie znaleźliśmy panele, które wyglądają jak deski z beczek po winie z pieczątkami i nalepkami.
Nad łóżkiem mamy również gwiezdne niebo oraz ledy. Wszystko zrobione samodzielnie przez mojego narzeczonego :) więc urobił się trochę chłopak ale wyszło bardzo fajnie.







 


Odbijająca się łazienka w lustrze sypialni wygląda trochę jak pokój z jakiegoś statku kosmicznego :P 
                                                                       
                                                                   
Moja Łazienka :) Już w następnym poście:
                                                                              xoxoxo

35 komentarzy:

  1. Ale pomysłowo ! Otwarta łazienka - odważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Stylowo, nowocześnie, pięknie :) warto było poświęcić trochę pracy i... kasy :P
    a jak się coś zrobi samemu, to jest jeszcze większa satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sypialnia, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja/Wasza sypialnia. Z pomysłem, wszystko do siebie pasuje :) no i jest toaletka :) ja za jakis czas tez planuje sobie jakąś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki świetny sufit! Ja też taki chce....

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na sypialnię świetny !!! Niestandardowy, inny niż wszystkie !!! Barwo za pomysłowość, bo efekt jest naprawdę bardzo ciekawy:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sypialnia, może więcej zdjęć :) Łóżko i nadarzuta świetne :) aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łazienka bardzo ciekawa, ten kamień wygląda elegancko , buziaki aga

      Usuń
  8. pięknie , świetny sufit :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie wygląda super, Twój mężczyzna się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ślicznie! <3 /// zajrzysz? http://x-future-x.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwyt mnie ogarnął :) Cenię przestrzeń i rozumiem otwarcie łazienki i garderoby, tym bardziej, że to część wnętrza przeznaczona wyłącznie dla właścicieli :). Pięknie!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jestem pod wrażeniem Twojej sypialni, przede wszystkim tych ledów, całość prezentuje się naprawdę niesamowicie :) I ja mam nadzieje, że spędziłaś cudowne święta :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie pomysłowa i oryginalna sypialnia:)
    Otwarta łazienka, to bardzo odważny pomysł. Jestem pod prawdziwym wrażeniem :))
    Przepiękna narzuta i poduchy :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajrzałam z rewizytą i bardzo podoba mi się Twoja sypialnia. Już się nie mogę doczekać łazienki, bo zapowiada się jeszcze ciekawiej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku rewelacyjna :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł z tą otwartą łazienką :) Piękna sypialnia, marzę o takich... panelach haha :D Ale wszystko jest cudowne :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tej łazienki! Sypialnia super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sypialnia jak ze snów! <3

    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. no cudo<3
    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cudooooooooooo !!! ♥♥
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł z otwartą łazienką! Niesamowita przestrzeń!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sypialnia !!! Uwielbiam takie duże przestrzenie.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna sypialnia i ten sufit super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi bardzo podobają się poszewki an poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Otwarta łazienka, faktycznie dość nietypowy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe wnętrze. Fajnie, że sama ją urządziłaś. Ja jestem na etapie remontu mojej sypialni, więc z ciekawością podpatruję to tu to tam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sypialnia - taka klimatyczna. Fantastyczny sufit i piękne lustro :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo efektowna sypialnia....wpadła mi w oko Twoja toaletka.Oj marzy mi się taka....a moja powierzchnia w sypialni bardzo ograniczona:(

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja i tak najbardziej lubię Twoją garderobę. Kiedyś, kiedyś ją pokazywałaś... hmmm...:)

    OdpowiedzUsuń