środa, 15 kwietnia 2015

The kitchen

 
W końcu po salonie, sypialni i łazience przyszedł czas na kuchnie :)
W kuchni spędzamy najwięcej czasu, chyba tak jak każdy i zawsze jest w niej coś do zrobienia posprzątania itp... tego akurat nie lubię, w 21 wieku powinni wymyślić już kuchnie samoczyszczące się. Moja kuchnia wcale nie ułatwia mi sprzątania bo ma czarne błyszczące blaty, które dosłownie jak magnez przyciągają kurz. Czarne blaty są bardzo ładne i ślicznie odbijają np światło z świec lub ledów ale nie zmienia to faktu że minimum 2x dziennie powinno się suchą ściereczką po blatach przejechać, jeśli chce się aby lśniły.
Na początku chciałam białą kuchnię, trochę w country style, może z lekką nutą shabby shic. Problem był tylko w tym że była by to "kolejna zwykła" biała kuchnia. W nawiasach bo dla niektórych biała kuchnia to jak marzenie. U nas w Belgii biała kuchnia a la country albo wiejski domek musi być, dlatego nie chciałam aby i moja tak wyglądała. Teraz myślę że białe kuchnie są bardziej praktyczne i mniej się brudzą ale sprzątać i tak trzeba więc generalnie aż tak mi tego nie szkoda. Kolejnym argumentem aby mieć ciemniejszą kuchnię było to iż cały dom jest utrzymany w modernistycznym klimacie, więc i kuchnia musiała się wpasować. Najfajniejszym elementem kuchni są płytki na ścianie, jest to mix małych metalowych płyteczek. Srebrzysty kolor płytek idealnie współgra z resztą wnętrza, małym sprzętem agd i okapem.
Na koniec dodam jeszcze moich stałych bywalców w kuchni. Czyli Maxa i Alexa. Bo kuchnia jest sercem domu a dom bez zwierząt to nie dom :)







 Xoxox

Jeszcze chciałam dodać mały konkurs giveaway u innej blogerki, jej blog jest godny polecenia bo zawsze można tam znaleźć ciekawe inspiracje wnętrz


33 komentarze:

  1. Masz piękną kuchnię i w ogóle całe mieszkanie. Bardzo mi się podoba również to, że jest inne niż wszystkie a przynajmniej większość prezentowanych wnętrz na blogach. Masz swój styl - sprecyzowany, nowoczesny. Jestem bardzo ciekawa czy koncepcja mieszkania jest Twoja czy korzystałaś z pomocy np. projektanta wnętrz?

    Pupile - słodziaki! I jak grzecznie pozowały :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w domu zaprojektowałam sama :) z małą konsultacją narzeczonego. Bardzo mnie to cieszy że Ci się wszystko podoba ;)
      A psiaki wyjątkowo były grzeczne i obok siebie więc musiałam tą wielką chwilę uwiecznić na zdjęciu :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna kuchnia. Rzeczywiście inna niż wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W Twoim domku jest na prawde bardzo oryginalnie i przez to cudownie. Kuchnia to dla mnie najwazniejsze pomieszczenie a Twoja wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kuchnia, dodatki i cudowne psiaki! :) Czekam na więcej zdjęć z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne , bardzo eleganckie mieszkanie, które niesamowicie mi się podoba :)
    Kuchnia nie odstaje od reszty, też jest cudna :)
    Wcześniej w którymś z komentarzy już to pisałam, ale i przy okazji kuchni muszę wspomnieć, że masz mnóstwo pięknych dodatków :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jakby moje mieszkanie mogło się rumienić to pewnie by to teraz robiło :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Jak w przypadku innych wnętrz, które juz prezentowalas - kuchnia jest bardzo klimatyczna :) podziwiam Cie, ze zaprojektowalas to wszystko sama! Jestem pod wrażeniem :)
    Jesli chodzi o kolory, to mi tez sie marzy (w dalekiej przyszłości) biala albo pastelowa kuchnia, ale Twoja mi pokazała, ze i "cirmna" może być piękna! A biala pewnie brudzi sie tak samo jak czarna ;)
    Mam ciemne meble w pokoju wiec znam ten ból (kurz :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A psiaki przeurocze, szczególnie ten jasniutki <3

      Usuń
    2. Dziękuję ci bardzo :) i chyba masz rację biała kuchnia pewnie równie szybko się brudzi co ciemna ;) A na kurz to chyba nie ma rady, tyle że na białym mniej widać ale że go nie widać nie znaczy że go nie ma :P
      Dzięki za odwiedzanie mojego bloga i miłe komentarze (oby było ich więcej i dalsze moje pisanie ci się podobało) i oczywiście masz pozdrowienia od Maxa i Alexa :D

      Usuń
  7. wow... pozazdrościć takiej kuchni.... naprawdę robi wrażenie.... wow....
    psiaki sympatyczne:)) miło popatrzeć jak zgodnie siedzą:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kuchnia...:-)
    Z mila chęcią poczytam posty archiwalne...Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony bardzo miły komentarz.
    Pozdrawiam Jacqueline :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kuchnia...:-)
    Z mila chęcią poczytam posty archiwalne...Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony bardzo miły komentarz.
    Pozdrawiam Jacqueline :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kuchnia! Widać, że masz talent do urządzania wnętrz:)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie odczarowałaś ten nowoczesny styl,obok którego do tej pory przechodziłam kompletnie obojętnie : ). To chyba o ile pamiętam,pierwsze takie wnętrza,nad którymi się pochyliłam z prawdziwą uwagą i zachwytem : ). Choć mój dom,który się cały czas tworzy będzie bardziej w stylu wiejskiego domku to wnętrza urządzone przez Ciebie bardzo mi się podobają. Zawsze nowoczesność kojarzyła mi się z zimnem i bezdusznością a Ty w swoich projektach masz tyle ciepła : ))). Piękne dodatki i cudowne psiaki : ). A kurzem się nie przejmuj,on jest naprawdę wszędzie,chyba bierze się z kosmosu ; ). Pozdrawiam serdecznie : ).

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjjj z takiej kuchni prędko bym nie wyszła :) aż by się chciało gotować!! jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz wiem, dlaczego nie wychodzisz ze swojej kuchni :) ja też bym tam spędzała większość czasu. Piękna

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie zagospodarowana kuchnia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowoczesna, modern i z klasą podoba mi się :) Super pomysł z drobnymi metalicznymi płytkami. Kuchnia troszkę przypomina mi kuchnię Carrie i Mr. Biga z filmu Sex w Wielkim Mieście 2, o którym pisałam na blogu.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie jest pięknie i do tego ciekawe i przyciągające wzrok dodatki. U mnie kuchnia to miejsce, w którym lubię usiąść sobie z kubkiem ulubionej kawy i właśnie tam spędzam najwięcej swojego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna kuchnia... Nowoczesna, stylowa i gustowna...
    Zapewne wspaniale spędza się w niej czas:)
    wiosenne uściski

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zwykle pięknie u Ciebie :) jestem zachwycona wszystko zadbane i przemyślane :) nastrój przemiły :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna^^ jestem zafascynowana, perfekcyjnie jak zawsze!:*

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. a kurz, chyba faktycznie bierze się z kosmosu:)
    cudowne psiaki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pocieszę Cię, że biała kuchnia tak samo szybko się brudzi. Może nie widać tak siadającego kurzu, ale za to wszelkie plamki i odbicia palców na frontach. Tak więc każdą kuchnią trzeba sprzątać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wygląda połączenie wyspy ze stołem. Nawet przy małym metrażu można świetnie urządzić wnętrze. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  23. Oryginalna, bardzo nowoczesna kuchnia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam sie.rowniez, bardzo.oryginalna I.nowoczesna kuchnia, zupelnie inna niz wszystkie zwlaszcza teraz, kiedy panuje moda na wszystko co biale I skandynawskie ;-) pozdrawiam cieplutko I zapraszam.do.pochwalenia sie swoimi wnetrzami w.moim cyklu Wasze Wnetrza na blogu :-) czekam.na.informacje czy moge porwac zdjecia I umiescic u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak wspaniale, że nie jest biała :D A ciemne blaty są upierdliwe w utrzymaniu, nie mam czarnego co prawda, tylko taki imitujący ciemny beton, ale wszystko na nim widać. Poprzednio był pstrokaty biały (odziedziczony po poprzednich właścicielach) i na nim nawet kawy rozlanej nie było widać :D A sama kuchnia piękna i fajnie rozwiązana (w narożniku masz szafkę żaluzjową czy tylko narożnik zasłonięty płytą?); te płytki na ścianie są genialne! Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W narożniku jest szafka, drzwiczki z płyty. W szafce jest co prawda mało miejsca bo mieści się tam piec elektryczny ale na małe słoiki i pojemniki miejsca w sam raz. Dzięki za miły komentarz :) Zapraszam do częstszego odwiedzania bloga... Ja do twojego również z miłą chęcią będę zaglądać.

      Usuń