środa, 8 kwietnia 2015

The shower


My bathroom/shower is a very special place because it`s in the bedroom. So it needed to by a nice and clean place. My bedroom has light colors so I decided to make the bathroom dark so it will not take too much attention away from the bedroom.
I have a double shower what is a very easy specially in the summer when we take more then one shower a day. As you saw already in the bedroom and living room, we use a lot of lighting effects. Above the shower we have the star ceiling, led lights in the shower and a special dept effect mirror.

Dzisiaj jak już wcześniej zapowiadałam łazienka,  czyli miejsce najtrudniejsze do zaplanowania i bardzo przemyślane bo raz zrobiona niestety musi już zostać na długo (albo idzie się po kosztach :P)
Moja łazienka jak już wcześniej wspominałam znajduję się w sypialni. Pomysł na taką otwartą łazienkę narodził się sam gdy zaczęliśmy rozburzać ściany przy generalnym remoncie domu. Najważniejsze w łazience są oczywiście przyrznic i dobór płytek. My zdecydowaliśmy się na ciemne płytki które pod światłem zmieniają kolor i przypominają kamień. Ten sam odcień płytek jest na podłodze co pod prysznicem. Co do prysznica to zdecydowaliśmy iż skoro nam przestrzeń na to pozwala to zrobimy duży prysznic, podwójny najlepiej obydwa z deszczownicą. Pod prysznicem zrobiliśmy również dwie półki w płytkach. Jak już wcześniej zauważyliście w poprzednich postach lubię efekty ze światłem, także pod prysznicem nie mogło zabraknąć ledów i gwiezdnego nieba. W płytkach na podłodze prysznica mamy zainstalowane 3 lampy które na dodatek oświetlają prysznic od dołu do góry, co daje niesamowity efekt, niestety nie widoczny na zdjęciach.
Co do drugiej części łazienki czyli umywalki to tu już zdjęcia mówią same za siebie. Największym atutem jest ściana z nietypowych płytek i oczywiście lustro z efektem nieskończenia i głębi.







 xoxoxo

39 komentarzy:

  1. Wow! Zazdraszczam :) macie cudną łazienkę :) nietypową, bo "otwartą", ale dzięki temu wyjątkową :) efekty ze światłem dają fajny klimat, a takie płytki jak macie przy lustrze to uwielbiam i sama planuję kiedyś zrobić u siebie podobne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nietypowo :) Całość presentuje sie niezwykle designersko i nowoczesnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) widzę że mamy takie samo lustro ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki cudowny efekt daje te ' gwiezdne niebo ' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna łazienka, dobrze zrobione światła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. woooow sliczna masz lazienke!!!Bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna masz lazienke!!bajka po prostu

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna niezwykle nowoczesna i dekoracyjna łazienka:) Pięknie grasz światłem :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba po raz pierwszy w życiu spodobało mi się coś nowoczesnego : ). Lustro robi niesamowite wrażenie : ). Ja właśnie jestem w trakcie urządzania dwóch łazienek,więc trzymaj kciuki żebym nie zwariowała ; ). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymać, aczkolwiek trochę "zwariowania" nikomu jeszcze nie zaszkodziło ;) Czekam na efekty twojej łazienki podziel się nimi u siebie na blogu jak będzie gotowa.

      Usuń
  10. Cudownie wygląda ta łazienka :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wygląda ta łazienka :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam jeszcze takiej łazienki! Świetny projekt i niesamowite wrażenie. Uwielbiam grę światłem we wnętrzach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie dostałaś kafle i oświetlenie, moja czeka na remont :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak kosmos:) piękny efekt daje światło.No i nastrojowo:) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niepowtarzalny klimat! Pięknie urządzona łazienka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzę o takim prysznicu jak macie, dlatego niech Wam służy dobrze i długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie gra tutaj światło, super aranżacja

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo efektowny wystrój:) Oświetlenie bomba:) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że wpadłaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny efekt końcowy, bardzo mi się podoba !!

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  20. Łazienka niezwykła, wręcz magiczna !!! Pięknie to wyszło:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. dałabym się pokroić za taką łazienkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudowna łazienka <3 Ja mam w czerwieniach, tez mam gwiazdki na suficie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przyznać, że podwójny prysznic skradł moje serce już dawno :) a te nietypowe płytki przy umywalce są fenomenalne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysłowo i efektownie :) Podoba mi się ściana z okładziną imitującą kamień w połączeniu z lustrem.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  25. Łazienka jest świetna! Bardzo podoba mi się lustro i światełka w suficie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna łazienka! :) Zazdroszczę! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Łazienka urządzona w bardzo dobrym stylu :)
    Osobiście drażniłyby mnie ledy w półkach pod prysznicem i to gwieździste niebo. Pozostałe elementy, drobiazgi, dodatki - super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz :) Co do świateł to każde z osobna można wyłączyć bądź włączyć. Na codzien nie mamy czasu delektować się tymi światłami i są niestety wyłączone. Za to na zdjęciu wydają się mega mocne ale tak naprawdę jest to bardziej subtelne światło bo na zdjęciu mam wyłączone spoty które są światłem głównym.
      pozdrawiam :)

      Usuń