poniedziałek, 1 czerwca 2015

Do wakacji jeszcze miesiąc....



Z cyklu do wakacji już tylko miesiąc... Co dokładnie to oznacza? - Dużo!
Siłownie przy pełnione zupełnie jakby wszyscy myśleli że w jeden miesiąc można zrzucić z 30 kg masy albo przybrać z 10 kg na masie mięśniowej. Oczywiście są również takie ewenementy co twierdzą że jeszcze mają jakieś 2 tygodnie do "pójścia" na siłownie i wyrobienia sobie 6 packa. Bo przecież według założeń ogółu takie mięśnie to pestka, wystarczy chwilkę pochodzić na siłkę i samo przyjdzie. Są jeszcze tacy co myślą że po cyklu "czeskiej metki" będą wyglądać jak z rodu startujących na Olimpii. Bo przecież nikomu nigdy by do głowy nie przyszło że ci ludzie trenują całe swoje życie i prowadzą rygorystyczną dietę. Dla tych co niestety nie osiągną swojego celu do wakacji zawsze zostaje obżarstwo do 1 stycznia tak tylko po to aby mieć jakieś założenie noworoczne :D

Ale teraz już bardziej na poważnie! Nigdy nie jest za późno aby przygarnąć takiego bakcyla jak "chodzę na siłownię" a w pakiecie najlepiej jeszcze dobrać bakcyla "zdrowo się odżywiam" i bakcyla pod tytułem: "suplementy diety". Do całości wybieramy jeszcze dodatki i akcesoria w postaci ciuchów, wygodnych butów, maty, ręcznika....

Generalnie na rozpoczęcie swojej podróży na siłowni potrzebne nam będą tylko kilka rzeczy.
Ja zaczynałam od torby na ciuchy, sportowych butów, 2 bluzek sportowych, 1 spodenek, rękawiczek, ręcznika.  Z tym że połowę tych rzeczy już miałam w domu bo w szkole chodziłam na wf a od czasów szkolnych mi się nie przytyło :)
Później wynagradzałam siebie raz na miesiąc jeśli nie opuściłam żadnego treningu zakupami, kupowałam oczywiście tylko ciuchy na siłownie. Jest to oczywiście dobra forma motywacji dla kogoś kto lubi kupować ciuchy ( zresztą jaka kobieta nie lubi :P).
Między czasie mój pakiet startowy niesamowicie urósł ale tak jak pisałam powyżej do startu niewiele nam potrzeba.
Przede mną jeszcze długa droga do celu aby wyrzeźbić swoje ciało i liczę na to że do następnych wakacji mi się uda :D 

Mój pakiet (teraz):





Moje ulubione zestawy:







Oczywiście ważne jest też z kim trenujesz  :D
Otóż najlepiej jest z narzeczonym :


                       A tutaj już Łukasz aka "wyżylony" bo gymbuddy również warto mieć!



A tutaj Łukasz pobija swój rekord na przysiady 180 kg niestety ciężaru było tyle że na zdjęcie się nie załapało. Ale Łukasz nawet przy dużych ciężarach pozować potrafi :D :P


                                                                 xoxoxo

43 komentarze:

  1. Sport to świetna sprawa, tylko trzeba się naprawdę wkręcić :) ja w zeszłym roku trochę biegałam, w tym już ciężko mi się zmotywować, ale powoli wracam :) najważniejsze, żeby czerpać z tego satysfakcję, bo to daje kopa do dalszego działania :)

    Masz świetne nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jakie cudowne zestawy <3
    narzeczony nieźle przypakował :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sportowe ciuchy! Takie jak Ty masz też bym chętnie przytuliła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wyposażenie 'siłowniowe' masz :) i mega figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw z batmanem? OSZALAŁAM :D.
    Kocham ubrania sportowe - to chyba typowo babska rzecz, po prostu lubimy się dobrze prezentować, nawet jak w perspektywie jest ostry wycisk na siłowni. Nie pochwalam makijażu na siłowni, ale na fajne, kolorowe ubranka zawsze miło popatrzeć :).

    A co do zaczynania w czerwcu bo ,,zaraz lato i trzeba zrobić formę'' - tak jak napisałaś, nigdy nie jest za późno, niestety wiele z takich delikwentów/delikwentek, gdy po miesiącu nie widzi oszałamiającej zmiany odczuwa rozczarowanie i porzuca wszystkie postanowienia mówiąc, że ,,to nie dla mnie''. Wszystko z głową, cierpliwością, bo zmiany wymagają CZASU.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw z batmanem genialny :) Ja jakoś nie przepadam za siłownią, wolę ćwiczenia na świeżym powietrzu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łał jakie wyposażenie :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego bloga :) Świetne zestawy :) no i absolutnie zazdroszczę Ci tej toaletki :) Pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw batmata jest boski <3 aż zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa opowieść zdjęciowa :) zestawy świetne, a ten z Nietoperzem to już odlot :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat dopiero co wróciłem z urlopu z Czech i wpadły mi tam w oczy te buty co masz - z symbolem batmana. Niezły przypadek, bo 2 dni temu jeszcze oglądałem je na półce :)
    Pozdrawiam
    Albert
    http://www.albertkosmider.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd batmanowy zestaw i te różowe shakery ? Ja teraz tez ostro cisne, juz miesiąc z trenerem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top i spodenki pochodzą z Undiz a buty i bluzka z Sport Discount. Różowe shakery kupiłam w Decathlonie. :)

      Usuń
    2. Ja byłam ostatnio w Decathlonie i zadnych shakerow nie bylo :(((

      Usuń
    3. No właśnie niedawno również tam byłam aby uzupełnić mój zapas i niestety były już tylko te przezroczyste z jasno różową nakrętką. Bo również wolałam te jaskrawe z pink power. Mieszkam w Belgii ale w Polsce maja ten sam asortyment w decathlonie więc, może zobacz na ich stronie internetowej zawsze można zamówić i odebrać w swoim najbliższym decathlonie ;) jeśli nie mają tego na stanie.

      Usuń
  13. bosze z tyloma ciuchami to ja bym z siłowni nie wychodziła!!! :D
    Nominowałam Cię na moi blogu do zabawy, mam nadzieję, że weźmiesz udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne masz zestawy ciuchowe ;) Ja chociaż nie lubię zakupów ubrań ogólnie to ze sportowych zawsze coś fajnego utrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne masz zestawy ciuchowe ;) Ja chociaż nie lubię zakupów ubrań ogólnie to ze sportowych zawsze coś fajnego utrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie ze sportowych rzeczy to chyba nic nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałby mi się taki PAKIET :) Bo tak mi się bardzo nie chce :( a przecież sport to zdrowie!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw Batman'a jest czadowy, muszę taki znaleźć :))
    Też mam nadzieję, że moja figura w przyszłym roku będzie już taką jaką sobie wymarzyłam :D
    Uważam, że masz świetne nogi! Zresztą cała sylwetka prezentuje się fantastycznie! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw z Batmanem jest niesamowity*-* Ale wszystkie zestawy wyglądają super!:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw pomarańczowy jest cudowny! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. j'adore :)
    Xoxo from France
    laurie
    http://withstyleandchicblog.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  22. w takich ładnych ciuszkach aż chce się ćwiczyć!:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie i z humorem:)
    ładniutkie ciuszki:*
    Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetne ciuszki! Ja mam tylko jedne buty do biegania, jedne na siłownię i na tym koniec odnośnie butków do ćwiczeń :<

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciężko znaleźć mi determinację by zacząć uprawiać jakikolwiek sport!

    Kochana Dziękuję za odwiedziny, zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciężko znaleźć mi determinację by zacząć uprawiać jakikolwiek sport!

    Kochana Dziękuję za odwiedziny, zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciężko znaleźć mi determinację by zacząć uprawiać jakikolwiek sport!

    Kochana Dziękuję za odwiedziny, zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, też muszę zainwestować w jakiś sportowy zestaw ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja właśnie odwrotnie niż wszyscy w wakacje zaczynam brać się za siebie, bo w roku szkolnym brakuje mi na to czasu... :D Rok temu schudłam 10 kg, mam nadzieję, że uda mi się to powtórzyć i będzie idealnie :) Świetny zestaw, fajne fotki i gratuluję Wam osiągnięć :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. so many beautiful stuffs!! Great post!!

    http://fashionwalkinbrussels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkowicie się z Tobą zgadzam - niektórzy zaczynają ćwiczyć krótko przed np. wakacjami i uważają, że zrzucenie kilku kilo na siłce w ciągu np miesiąca to pestka, aczkolwiek w rzeczywistości to bywa różnie :) Bardzo podobają mi się Twoje zestawy do ćwiczeń, mają świetne wzory, co również na pewno jest motywujące, żeby chodzić na siłownie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, so many cool stuff, love Adidas :)
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeej, jakie te zestawy są przepiękne! Najbardziej oczywiście spodobał mi się zestaw z batmanem, gdzie go kupiłaś? No i ten shaker pink power! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam pytanie praktycznie nie nawiązujące do tematu postu ;) Gdzie dostanę taką toaletkę i krzesełko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w Ikea, krzesełko również :) mają je w standardzie z Hemnes kolekcji. Zerknij sobie na ich stronie w zakładce sypialnie i później przechowywanie/szafki i na dole będzie toaletki mają 4 różne w tym i tą :) Pozdrawiam!

      Usuń