wtorek, 23 czerwca 2015

Make up Storage



Zapraszam na część drugą posta na temat garderoby. :)

Garderoba to nie tylko pokój gdzie trzymamy ciuchy ale również i jest to miejsce gdzie robimy makijaż, dobieramy biżuterię, malujemy paznokcię....
Dzisiaj pokażę wam jak najlepiej i najładniej przechowywać kosmetyki, make-up, lakiery do paznokci, biżuterię...
Nie od dawna wiadomo, że jeśli wszystko będzie miało swoje miejsce, łatwiej będzie nam utrzymywać porządek.
U mnie za przechowalnie właśnie tych mniejszych rzeczy służą nietypowe pudełeczka...
Cienie do powiek leżą na przykrywanej paterze na ciasteczka zakupionej w Ikei. Pędzelki, tusze i kredki w słoiczku świeczniku a lakiery do paznokci w pudełku na sztućce.


Szminki u mnie również mają swoje osobne zamykane szklane pudełeczko. Dzięki temu iż jest ono szklane można zawsze szybko odnaleźć kolor który jest nam potrzebny.


Jak powyżej już napisałam lakiery są przechowywane w pudełku na sztućce.




Warto również zadbać aby ozdoby na paznokcie takie jak brokaty i hologramy również dobrze zostały przechowywane.

Biżuteria również ma u mnie swoje miejsce, kolczyki najkorzystniej wyglądają na stojaku. Oczywiście te które nie używamy na co dzień lepiej jest schować aby się nie kurzyły. 


Resztę biżuterii trzymam w przezroczystym pudełku, dzięki temu moje naszyjniki nie plączą się między sobą i zawsze wszystko dobrze widać co nieznacznie ułatwia nam wybór biżuterii.
 




                                                                                Xoxoxo

39 komentarzy:

  1. Przepiękny pokój ! Niesamowicie dziewczęcy i elegancki

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ale Ci zazdroszczę takiej garderoby z gablotką. Świetnie. Musisz tam spędzać sporo czasu;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, pięknie, pięknie,cudownie~!!!
    Ps. Piękna bluzka:) i torebeczki:) to wygląda niesamowicie!!! jestem pod ogromnym wrażeniem, szukałam pomysłu na moje kosmetyki i tadam... jak na zawołanie ... spadłaś mi z nieba:):):) urocze!!!!
    Ps2. Coś mi się popsuła z moim e mailem nie moge wysyłać widdomości:(

    Ps3. Zapraszam do mnie na bloga:P
    http://wolnamk.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. jej ile cudownosci <3 na bank tu zostaje i obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz cudeńka <3 Zostaje na dłużej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jak pięknie! Zazdroszczę Ci, bo zawsze sama o takim kąciku marzyłam!:)
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu,
    http://aguuuszka.blogspot.com/
    XOXO
    PS Zapraszam i zachęcam do obserwacji, jeżeli spodoba Ci się mój blog.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna garderoba :) I jak wszystko perfekcyjnie poukładane. Zazdroszczę pokoju :) Świetne patenty na przechowywanie kosmetyków. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć taką :) Wszystko pięknie posegregowane, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze! ile rzeczyy! :-) To dopiero garderoba! Moje marzenie mieć taki pokój gdzie zmieszczę wszystkie ubrania, dodatki itd :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wymarzony pokój, zawsze chciałam taki mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zazdroszczę co tak ładnie poukładanych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę porządku. :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam. :)
    http://peniata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł z tym pudełkiem po sztućcach :) Ale masz porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne! *.*

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz ładnie wszystko uporządkowane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz ładnie wszystko uporządkowane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to wszystko pięknie wygląda, takie uporządkowane :) zazdroszczę bo jestem totalną bałaganiarą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hoho! Garderoba godna pozazdroszczenia :)

    Pozdrawiam,
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale genialnie! Wszystko ma swoje miejsce! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się wykorzystanie szklanej patery do przechowywania kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna garderoba :) Szklane opakowanie na szminki to świetny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna garderoba i świetny pomysł z przechowywaniem :) też nie lubię mieć wszystkiego na wierzchu i mam pochowane i w pojemnikach zamkniętych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna garderoba, bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. to jest przepiękne! super zagospodarowana przestrzeń... przede wszystkim gustownie z klasą i tak.. glamour :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Pieknie ;) Jaki porządek, zazdroszczę tej przestrzeni

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak to wszystko pięknie wygląda :) Ja mam toaletkę, ale niestety jest tam beznadziejne światło i nie mogę się przy niej malować ;/ A nie mam gdzie jej przenieść. Dlatego nie mogę sobie na niej poustawiać kosmetyków, wszystkie trzymam w szafce w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna biżuteria, wszystko ładnie poukładane. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba taka organizacja,pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna garderoba, podoba mi się twoja toaletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wszystko uporządkowane :) podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  31. No niezły wypas :))) I jaki perfekcyjny porządek :)) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, wszystko pięknie zorganizowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę garderoby! Skąd pudełko na sztućce?

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietna garderoba! Poluje wlasnie na taka biala kosmetyczke, moge sie spytac gdzie ja kupiłaś? Bardzo spodobal mi sie twój blog, poniewaz uwielbiam taki styl urzadzania domu, wystroju wnetrz, az chce sie ogladac to wszystko! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń