środa, 22 lipca 2015

Moje Menu


 Wakacje już się zaczęła a więc dieta poszła w odstawkę bo i tak już nie schudniemy :D No chyba że do następnych wakacji! Ale niestety zdrowa dieta bądź funkcjonalna dieta powinna nam towarzyszyć cały czas bez względu na cel. Ja teraz staram się odżywiać zdrowo i zbilansowanie. I mimo że jestem szczupła chciałabym zrzucić 2 - 3 kg a  jednocześnie przytyć tyle samo. O co mi chodzi? Chcę pozbyć się 2 kg tłuszczu i zamienić go na masę mięśniową. Nie od dziś wiadomo że mięśnie ważą więcej niż tłuszcz wiec myślę że mi się to uda zrobić w dosyć krótkim czasie.
Oczywiście nie samą dietą człowiek żyje i na siłownię również chodzę 4 -5 x w tygodniu a czasami i w weekendy.

Poniżej przedstawię wam kilka propozycji na dania które ja staram się jeść teraz.
Niestety nie jestem wielką fanką mięsa i ryb dlatego często zastępuje je szejkami proteinowymi.
Moje dieta teraz ma około 1800 kcal , 100g białka, 250g węgli, 30 gram tłuszczy (głownie z nasion i orzechów) Wydaję się dużo kalorii oraz węgli ale jeżeli policzymy wszystkie węgle dostarczone przez owoce to będzie ich ponad 100 gram, możliwe że nawet połowa moich węgli pochodzi z owoców.

Posiłek nr 1: Owsianka z owocami i pestkami oraz szklanka wody.
50-70g owsianki, 100 ml wody bądź chudego mleka, 1 cały banan, 100 gram truskawek, 15g pestek z dyni, 15 gram jadalnych nasion z konopi.
= 470 kcal, 20g białek, 70g węgli, 13g tłuszczu.




Posiłek 2: Sałatka owocowa z dowolnych owoców + 500 ml wody z grejfrutem





Tą sałatkę przygotowałam z 1/4 grejfruta (1/4 w wodzie resztę wycisnij na sok) kawałek melona, 1 kiwi, garść truskawek, pół mango.
Mimo że to tylko owoce sałatka ma 270 kcal, 4g białek, 60 g węgli i 1g tłuszczu.


Do sałatki oczywiście coś proteinowego: 100% Whey protein Iso
jeden szejk ma 114 kcal, 1g tłuszczu, 1g węgli i 25,5g białka.

Posiłek 3: (przed treningiem) Pancake proteinowe z owocami i sokiem z arbuza



Około 500 kcal, 33g białka, 75g węgli, 9g tłuszczu

Do tego przed samą siłownią pije jeszcze BCAA.

Posiłek 4: Spaghetti ze świeżymi ziołami. W zależności kto co lubi, u mnie wolę się nie zapychać przed siłownią, dlatego ładuje dużo węgli po siłowni ale czasami zamieniam posiłek 4 na nr 3.



Jest tu około 100gram nie ugotowanego makaronu, 30g startego sera, reszta to sos pomidorowy z ziołami i warzywami.
Około 500 kcal, 20g białka, 75g węgli i 9g tłuszczu
Biały makaron można zastąpić brązowym a ser sobie całkowicie darować wtedy nasze danie będzie miało o jakieś 150 kalorii mniej.

Oczywiście po siłowni piję znowu BCAA

Posiłek 5: Zazwyczaj cztery posiłki w zupełności mi wystarczają, przed snem pije jeszcze Matrix białkowy aby uzupełnić białka.



                                                                    Xoxo









37 komentarzy:

  1. Jeśli twoje posiłki są takie kolorowe to nie dziwie się, że są efekty bo każdy jadł by takie zdrowe i ładnie podane jedzonko ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne potrawy, ja jestem na etapie zrzucania masy :D i też zdrowo się odżywiam, ale nie chodzę na siłownie tylko preferuję ćwiczenia z Ewą Chodakowską :)
    Pozdrawiam!
    Zapraszam: http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę oderwać oczu od tej sałatki owocowej - jeszcze nigdy nie udało mi się tak ładnie pokroić mango :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko jak to pieknie i smakowicie wszystko wygląda... Mmm też uwielbiam takie jedzenie ale przeważnie nie wygląda tak ciekawie ale smakuje o wiele lepiej... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O przyznam że już chyba ze sto lat nie jadłam pancakesów :) a wyglądają bardzo apetycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrocilam z wakacji i od jutra wracam do gry, czyli silownia i zdrowe odzywianie!
    Całuję !<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie za dużo białka, ale wszystko wygląda bardzo smakowicie, a zwłaszcza pancakes i sałatka ;) Jutro na śniadanie na pewno zrobię jakieś placki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to wszystko piękne, kolorowe i apetyczne. ;) Mam tylko pytanie co do makro - nie za mało tł. na takie zapotrzebowanie kcal. ? Nie wiem, po prostu z różnych źródeł, z jakimi ja się zapoznawałam zakładało się ok. 25 % zapotrzebowania jako kalorie z fatu, co jest mega ważne zwłaszcza u kobiet, ze względu na gospodarkę hormonalną. 30 g to zaledwie 15 %, pamiętam jak sama byłam na tłuszczach poniżej 20 % i skutki hormonalnie nie były zbyt ciekawe ;c Ale wiadomo, każdy organizm jest inny, pytam o Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie każdy dzień jest różny. Tutaj policzyłam wszystkie posiłki danego dnia i tyle mi wyszło. Nie wliczyłam także oliwy którą dodaję do smażenia pancaków oraz do smażenia warzyw do spaghetti bo generalnie zawsze dużo zostaje w patelni. I 1 do 2 razy w tygodniu jem na mieście jakieś cheat meale. W inne dni jem ryby tłuste, awokado....... więc co do tłuszczy to zależy tak naprawdę od każdego dnia. Ale tak zdarza się że jest ich mało. W mojej diecie skupiam się za to na białkach bo z nimi mam największy problem uzupełniania.
      (dopisze na górze w tekście że podliczone makro są przykładem dań z jednego dnia)
      Dodam też nowy post z przykład innego dnia dla porównania wieczorem.
      Pozdrawiam! I do usłyszenia!

      Usuń
  10. Wow, Twoja dieta jest świetna oraz baaardzo kolorowa, bardzo podobają mi się Twoje posiłki :) Poza tym - spagehtti ze świeżymi ziołami wygląda bardzo smacznie, sama też robię podobne z dużą ilością świeżej bazylii :) Pozdrawiam :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, wszystko pyszne, bardzo dużo jesz owoców- tak samo jak ja, chociaż staram sie je i tak ograniczyć, bo jednak co za dużo to niezdrowo :) www.mishelle-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Owoców i warzyw nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj jak ja lubie tak domowo, zdrowo i kolorowo sama przyjemność przyrzadzac takie a potem jesc te pyszności ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. o mniam ile pyszności! Trafiłaś tymi daniami w mój gust;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te zdjęcia wywołują u mnie ślinotok, od razu czuć na nich lato :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo mniam, te pancakes wyglądają obłednie <3
    Aż się glodna zrobiłam :D
    świetny post!
    Masz boski brzuszek :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej ile owocków, jak kolorowo
    widać, że dbasz o figure
    ja tez staram się zdrowo odżywiać, ale mam tez chwile słabości i jem troche niezdrowych przysmaków
    nie popadajm w paranoje z tymi dietami..
    http://szarpana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, super wyglądasz! Świetne zdjęcia, aż zgłodniałam, chociaż jestem po śniadaniu :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie! A to wszystko wygląda tak pysznie, że aż od razu zgłodniałam!

    Zapraszam do mnie, gdzie opisuje moją małą podróż po Chinach:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniam ;) pyszności u Ciebie, a ciałko genialne

    OdpowiedzUsuń
  21. O jaa, ale pysznie kolorowo i zdrowo haha! :D ♥
    Też od jakiegoś czasu zaczęłam się zdrowo odżywiać, ale wprowadzam to stopniowo i chyba idzie mi coraz lepiej ;) <3

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:) http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html



    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna figura :) Ja niestety nie lubię owsianki i chyba nigdy nie polubię :(

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nie lubię owsianki, ale chcę się do niej kiedyś przekonać^^
    masz piękną figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz super figurę:-) Co do jedzonka - najlepsze na śniadanie są koktajle owocowe :-) Banan, Jabłko, Mango albo Truskawka. Tysiąc razy lepiej się człowiek czuje potem niż po zapchaniu się kanapkami :-)

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia posiłków! Duper wyglądasz! Ja właśnie zaczęłam chodzić na siłownię. Chcę przytyć 2-4 kilo, nie wiem jak mi się to uda, bo kompletnie nie umiem trzymać się diety, jem co popadnie i pewnie za mało, bo za bardzo schudłam :/
    Czekam na więcej inspiracji ze zdrowej diety ;)
    pozdrawiam Dżasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa napisałam duper :(
      miało być super ;)

      Usuń
  27. Wszystko wygląda przepysznie :) I te owoce, od razu przypominają mi pełnię lata :))
    Trzymam kciuki w realizacji celów! (ja sama za tydzień wracam na uczelnię i mam nadzieję, że się wreszcie ogarną po wakacjach, w domu mam za wiele pokus :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo apetycznie wygląda twoja dieta .

    OdpowiedzUsuń
  29. Pyszności samee.Ja też chcę tak wyglądać, jutro idę na siłkę :-) Serio, chodzę, ale na razie to muszę zrzucić kilka kg, potem idę w rzeźbę :-)

    OdpowiedzUsuń