piątek, 10 lipca 2015

Liebster award!



Zostałam nominowana do tego wydarzenie przez Natalię Nalepę z bloga fitujemy (bardzo fajny blog o zdrowym stylu życia i fitnessie, polecam!)

Moje pytania były na szczęście w temacie mojego hobby z czego bardzo się cieszę! (bo tak jestem również trenerem personalnym kulturystyki, kto by pomyślał :D)

To odpowiadam:

1. Co myślisz o ''fit couple'', wszystkich fit parach, które razem trenują itd?
 Zdzielenie się pasją ze swoją drugą połówką jest super! Zwłaszcza jeśli chodzi tu o siłownię. Można razem układać sobie dietę, plany treningowe, robić zakupy w tych samych sportowych sklepach (to tak jak u nas- natężenie trenerów personalnych w domu 100%) Ale najlepszy plus fit couple jest wspólne spędzanie ze sobą czasu bo na siłownię można chodzić razem i żadne z dwójki nie ma pretensji że się więcej czasu spędza na siłowni niż z drugą połówką.
2. Jaki masz stosunek do osób początkujących na siłowni?
Well, każdy gdzieś zaczyna :) Osoby początkujące mają jednak w sobie dużo kreatywności, a czasami aż za dużo bo wymyślają dziwne nie stworzone ćwiczenia na bóg wie jaką partię mięśni, jednak początkującym ludziom się wybacza takie wpadki bo zazwyczaj szybko wdrążają się w temat i nadrabiają niewiedzę. Gorzej jest jednak z ludźmi co już kilka lat chodzą na siłownię i dalej ćwiczą tak samo.
3. Którą partie mięśni lubisz ćwiczyć najbardziej?
Nogi i nogi i jeszcze raz nogi.... A później to barki :D
4. Lubisz styl sportowy na co dzień?
Na co dzień noszę bardziej eleganckie ciuchy. Styl sportowy rezerwuje na siłownię.
5. Gdzie najczęściej kupujesz swoje zdrowe produkty?
W zwykłym spożywczaku, supermarkecie. Dlaczego? Bo tam produkty zawsze są świeże i wiadomo skąd pochodzą bo wszystkie mają etykietki. W supermarketach mają również dział z super żywnością. 
6. Masz ulubioną sportową markę?

Moją ulubioną marką sportową do tej pory to Adidas, aczkolwiek mam również dużo ciuchów z Nike i Reebok.
7. Czy masz za wzór jakąś sylwetkę, do której dążysz?

Nie mam jako tako osoby na której się wzoruje i chciałabym tak wyglądać ale zdecydowanie moim golem był by six pack, zarysowane barki, odstające mięśnie pośladkowe, zarys czwórek na nogach oraz ładne wysportowane łydki. 
8. Co Twoja rodzina myśli o Twojej pasji?

 Ehh oni nawet niewiedzą że to pasja, wydaje im się że chodzenie na siłownię to po prostu zapełnianie pustego czasu. Ale dociera to do nich chyba że chodzę na siłownię aby mieć ładne ciało. 
9. Czy Twoi znajomi prowadzą podobny tryb życia?

Niektórzy ale nie wszyscy. Co ma swoje plusy bo jest się w zróżnicowanym otoczeniu. Do tego czasami można dowiedzieć się niestworzonych rzeczy na temat siłowni zwłaszcza od tych co nigdy nie przekroczyli progu siłowni.
10. Co przygotowujesz/jesz na spotkaniach ze znajomymi?

 Nie zabieram ze sobą pojemników z jedzeniem bo zazwyczaj nie jadam u znajomych w domu tylko z nimi na mieście. A tam już jest większe pole do popisu bo w prawie każdej restauracji serwują coś co wpisuje się w moją dietę.
 11. Największa jedzeniowa słabość?
 Sosy, typu majonez do kanapek. Chleb zwykły ale tylko z Polskiego sklepu. I oczywiście Belgijskie frytki... bo jak to żyć w Belgii i ich nie jeść.

Mój ulubiony zestaw na siłownię:


Ja i mój narzeczony jako fitcouple:



 Ulubione partia mięśni czyli nogi i pośladki:


Zakupy z supermarketu:


Dostałam jeszcze jedną nominacje do odpowiedzi na pytania ale to już innym razem.  
Z godnie z zasadami mogę teraz nominować 11 innych osób i zadać im moje 11 pytań. 

Nominowane osoby to:
1. Magda z bloga: http://wolnamk.blogspot.be
2. Greenfrog :) http://greenfrog93.blogspot.be/
3. Ania Liszka z bloga: http://30-w-trampkach.blogspot.be/

4. Magda z bloga: http://prettyplacelittlespace.blogspot.be/
5. Czarna Oliwka z bloga: http://zatrzymacpiekno.blogspot.be/
6. http://beautyfieldss.blogspot.be/
7. Karolina z bloga: http://kargawr.blogspot.be/
8. Isabell z bloga: http://ohhisabell.blogspot.be/
9. Monikę z bloga: http://kosmetykofanki.blogspot.be/
10. Ada z bloga: http://kolorowaradosc.blogspot.be/
11. Natalia z bloga: http://truskawkowakawa.blogspot.be/

Mam nadzieję że weźmiecie udział i odpowiecie na moje pytania a oto one: 
1) Jaka jest twoja ulubiona potrawa którą sama przyrządzasz
2) Jadasz superfood i co o tym myslisz?

3) Czy uprawiasz jakieś sporty? (oczywiście poza zakupami i byciem mamą 24/7)
4) Pies czy kot?
5) Jaka jest twoja najdroższa rzecz w garderobie? 

6) Co zainspirowało Cię do pisania własnego bloga?
7) Woda zwykła czy gazowana?
8) Jaki najbardziej egzotyczny owoc jadłaś? 

9) Twój ulubiony cytat z książki lub motto życiowe to....
10) Jaką cechę cenisz sobie najbardziej w ludziach.
11) Gdybyś miała wybrać trzy słowa które określały by Ciebie to były by to...



Przypominam zasady zabawy:
 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.”


                                                               xoxox



12 komentarzy:

  1. Hoho nie wiedziałam że jesteś trenerem personalny ;) Super ;))
    Dziękuję za nominacje - spróbuję przygotowac tego typu post w najbliższym czasie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na fejsie obserwuję od jakiegoś czasu "Fit Lovers" - jest to świetna para, której wspólną pasją jest właśnie sport. Są mega pozytywnie zakręceni i uwielbiam ich oglądać :) chętnie zobaczyłabym też Ciebie i Twojego narzeczonego razem na jednym zdjęciu ;)

    Fajnie było dowiedzieć się trochę więcej o Tobie!
    Bardzo mi miło, że mnie nominowałaś ;) na pewno odpowiem :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. DZIĘKUJĘ BARDZO ZA NOMINACJĘ!:):):) POSTARAM SIĘ ODPOWIEDZIEĆ W PRZYSZŁYM TYGODNIU:)
    BUZIAKI:*

    OdpowiedzUsuń
  5. sport to nie dla mnie zdecydowanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama chciałabym wziąć się za ćwiczenia jednak zdrowie nie pozwala na wysiłek :(
    http://idonotknowittoanutter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jednak w przyszłym tygodniu odpowiem, zobaczymy jak się mój plan tygodnia ułoży. Jak na razie mam mnóstwo pracy. No ale z całego serca Ci dziękuję za nominacje:):*
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. ja i sport to słąba para, ale miło się czyta i widać, że to Twoja pasja, a nie zapełnienie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, ja też uwielbiam ćwiczyć na nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne odfpowiedzi, wygląda na to, że znasz się na rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zaczęłam chodzić na siłownię przez mojego chłopaka :) i jak na razie 6 kilo w dół :)

    OdpowiedzUsuń