środa, 23 września 2015

Welcome autumn


 No i stało się... jesień przyszła dużymi krokami... nie tylko jest szaro buro za oknem to na dodatek jeszcze pada deszcz... Czy nie powinno być lepiej? Czy jesień to nie kolorowe liście spadające z drzew? Promienie słoneczne które jeszcze na chwilę nas ogrzeją? Gdzieś tym razem mi tego brakuje...Ale po każdej burzy przychodzi słońce... Miejmy nadzieję że i tym razem tak będzie bo przecież nie codziennie będzie padał deszcz.

Dlatego postanowiłam wprowadzić jesień do domu. Jest to jeden z moich ulubionych sezonów zaraz po zimie / świętach bożego narodzenia. Kolory jesieni to moje ulubione kolory, beże, brązy, pomarańcze...wszystko w ciepłych barwach...aż powoli zapomina się o zimnej deszczowej pogodzie na zewnątrz.
W tym roku udało mi się zakupić małe dekoracyjne dynie, są one moją główną ozdobą. Od dawna na nie polowałam ale zawsze było już za późno na kupno. W tym roku już w pierwszy dzień jesieni postanowiłam je kupić, kwiaciarka zapewniła że powinny postać do nowego roku, więc na pewno na Halloween jeszcze się przydadzą.











Wieczorem wygląda to naprawdę zjawiskowo, trochę przypomina mi to coś magicznego jakby z Alicji w Krainie czaru...


                          
                                                                          Xoxo

53 komentarze:

  1. Jaj, ale to wyglada niesamowicie, taki ogród jesienny, bardzo przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś sobie kwiaciarnię w domu :D ale faktycznie wygląda to magicznie i bardzo klimatycznie, szczególnie wieczorem! Ja mam nadzieję na swoje ozdobne dyńki, niby kwitły niedawno, ale czy coś z tego będzie to się okaże...
    ogólnie jesień dopiero się zaczyna, także na pewno jeszcze będzie pięknie, ciepło i kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie to wszystko wygląda :-)
    Ją też uwielbiam jesień :-)
    http://k24-7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wnętrze ma w sobie taki magiczny klimat

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeju.. Meega to wygląd!
    Świetnie!! ;))

    http://fashion-styleeee.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam jesień! Dekoracja jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to sobie wykombinowałaś, rzeczywiście wygląda magicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest pięknie i nastrojowo :) Klimat iście jesienny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne przywitanie jesieni:)
    moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem przekonana, że ta wspaniała dekoracja pozwoli zapomnieć o brzydkiej pogodzie za oknem :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. a u mnie deszczu w ogóle nie ma :P chociaż taka zmienna pogoda niestety doprowadza do masy przeziębień -.-
    i jestem zachwycona Twoimi dekoracjami *o* wszystko barrdzo pomysłowo wygląda, po prostu magicznie♥
    +zaobserwowałam Cię :3 w wolnej chwili zapraszam i do mnie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej ;)
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo 💛 Ja bym pare podkradał na zupki a resztę zostawiła dla uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeej! Jak świetnie to wygląda! Uwielbiam takie dekoracje ale nie sądziłam ze tak fajnie bedzie wyglądać w domu ;) zdolniacha! Dziekuje za komentarz u mnie.
    Obserwuje, mam nadzieje ze zostaniesz również u mnie :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja kuchnia wygląda wprost przepięknie! Co za dekoracje! Od razu widać, że masz świetny gust. Spodobało mi się na tyle, że obserwuję. Pozdrawiam i życzę więcej tak pięknych pomysłów na ozdobę domu! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. o rany ! jaki klimat :) pomieszkałabym sobie w takim pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ochhhh.... ależ pięknie. Stworzyłaś w swoim domu namiastkę cudownej, kolorowej , bogatej jesieni :)
    Zachwyca mnie niesamowicie ten widok, ponieważ jesień to obok wiosny moja ukochana pora roku. A u Ciebie jest wszystko , co pokazuje piękno tego okresu :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wygląda, ja też jesiennie ustrajam mieszkanie dynia i wrzosem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej jak pięknie to wyszło *.*
    Jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardziej jesiennie chyba już być nie mogło :) W nocy faktycznie musi to wyglądać bardzo nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardziej jesiennie chyba już być nie mogło :) W nocy faktycznie musi to wyglądać bardzo nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pięknie udekorowałaś mieszkanie!
    Taką jesień chyba każdy lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie.cały czas słońce- łap, wysyłam Ci trochę!
    Mieszkanie udekorowane przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie wygląda, aż czuć jesień,ale tą z kolorowej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie jesiennie u Ciebie!

    U nie jesień czuć w powietrzu i powoli widać za oknem - kasztany! ;-)

    W domu jednakże koszmarnie się zrobiło - właśnie nam powymieniano rury i instalacje... ;-/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia!
    szczególnie udekorowany stół przyciąga uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham jesień, to moja ulubiona pora roku, cudne fotki:) Świetna nazwa bloga - będę wpadać częściej, dziękuję za miły komentarz u mnie i zachecam do obserwacji, ja już obserwuję, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak to wszystko cudownie wygląda :-) chodziło mi po glowie zrobienie u siebie takich dekoracji, wlasnie myslalam o dyni ale nie mialam koncepcji. A tu prosze tyle pomyslow :-) na pewno skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne miejsce <3 magicznie :) zapraszam w wolnej chwili do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej ile dyni haha :) wszystko to wygląda genialnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Coś wspaniałego ♥ Niesamowite jest to, co stworzyłas w swojej kuchni !!! Jest magicznie, bajkowo, cudownie !!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem klimatu zdjęc i tego, jak w prosty sposób można udekorować pomieszczenie, zmieniając jego wygląd o 180 stopni - wielkie brawa kochana, zdolna z Ciebie dziewczyna !!!

    Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny u mnie i przemiły komentarz ♥
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialnie to wygląda :) Przepiękna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesień się u Ciebie rozgościła na całego :) Niesamowite dekoracje, stół bardzo mi się podoba i przy świetle i po zmroku. Pięknie !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale pięknie udekorowałaś mieszkanie - jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  34. Widać, że lubisz jesień, bo zrobiło się u Ciebie niezwykle kolorowo, jesiennie i klimatycznie:) Stworzyłas cudowny, jedyny w swoim rodzaju nastrój:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Widać, że lubisz jesień, bo zrobiło się u Ciebie niezwykle kolorowo, jesiennie i klimatycznie:) Stworzyłas cudowny, jedyny w swoim rodzaju nastrój:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post, jesień to moja ulubiona pora roku ;] Może jesteś zainteresowana wspólną obserwacją, z mojej strony już gotowe ;]
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Such beautiful decoration, love autumn...

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo klimatycznie :) ja mimo wszystko nie przepadam za jesienią, za zimno się robi.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale kolory - nic tylko pozazdrościć wystroju :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Robi wrażenie, a klimat jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  41. No te dekoracje to dopiero dzieło! Niejedna kwiaciarnia mogłaby pozazdrościć! U mnie jedna dyńka przetrwała cały rok, ale po jesieni wylądowała na balkonie i tam przetrwała w niezmiennie pięknym stanie do dzisiaj, i oczywiście cieszy oko nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne kompozycje, dużo tego nazbierałaś, same skarby jesieni :-) A dziś to nawet słoneczko świeciło :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Och, prawdziwa jesień u Ciebie! Dużo i bardzo efektownie!

    OdpowiedzUsuń
  44. ależ ty tego cuda do domu znosisz, wygląda bombowo;-))))

    OdpowiedzUsuń