poniedziałek, 26 października 2015

Autumn dinner



Dzisiaj ciąg dalszy jesiennych inspiracji. Kto odwiedza bloga dosyć często wie że mam na każdą okazję odpowiednią zastawę. Tak jest też i w tym wypadku.
Na jesień wybrałam zastawę z Villeroy & Boch, w barwach jesieni. Całe szczęście nie z jednymi talerzami człowiek żyje więc będą też zdjęcia z czarnymi kwadratowymi talerzami z Ikea. Czarny jest bardzo dobrym kolorem jeżeli chodzi o talerze bo kontrastuje i wyciąga kolory z naszych dań.

Od teraz na blogu, w prawym górnym rogu można również zalajkować fanpage Homemade Stories. Dzięki temu będziesz na bieżąco o nowych postach :)










39 komentarzy:

  1. Urocze wzorki. :) I bardzo ładne zdjęcia. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. łał! jaka fajna jesienna kolacja :) bardzo fajne kolory są na stole ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie... Jesiennie i kolorowo. Przepysznie wygląda te danie. Tak podane także jesiennie.
    uściski najserdeczniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo za miłe słowa i za odwiedziny :) Również ściskam i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Wygląda jak w klimatycznej restauracji ale już wiem, że Ty tak mieszkasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesień u Ciebie. Z chęcią bym przy takim stole zasiadła i skonsumowała to wykwintne danie:)
    I zastawa i dekoracje piękne, czuć nastrój i klimat:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na metamorfozę pokoju 8-latki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! Znalazłam u Ciebie prawdziwe ołtarzyki na cześć jesieni, niesamowite bogactwo kształtów i kolorów :)
    A na czym tak smakowicie spoczywa brukselka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Kolorowo i klimatycznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze z ogromną przyjemnością oglądam Twoje zdjęcia :) Przepiękne aranżacje, od których trudno oderwać wzrok. Tak dużo pięknych przedmiotów. A jesień u Ciebie jest niezwykle strojna i bogata :))
    Jedzonko wygląda pysznie :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta jesienna zastawa a i jedzonko na czarnych talerzach prezentuje się bardzo apetycznie, ślicznie podane :) Jesienny klimat w super wydaniu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie to wygląda :))
    Świetne poczucie estetyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała uczta dla oka :) Niesamowicie potrafisz pokazać stół, ozdoby jesienne, jak i posiłek! Każde zdjęcie to jak perfekcyjna reklama z najlepszego magazynu!!! Niesamowite oko i zmysł artystyczny kochana ♥ Jestem zachwycona ta jesienną sesją !!!

    Miłego dnia,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny klimat, taki trochę mroczny ale podoba mi się bardzo :) Na tym pierwszym zdjęciu jest jakieś bardzo przepysznie wyglądające jedzenie, mogę zapytać co to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piersi z kurczaka w sosie/marynacie musztardowo miodowym, puree z batatów, mix sałat, pomidorki koktajlowe i gotowana brukselka :)
      Bardzo się cieszę że Ci się podoba.

      Usuń
  13. Ooo aż się głodna zrobiłam. Cudowna zastawa. Piękna jesienna oprawa. Dzięki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie jak zwykle klimatycznie i pięknie! Zazdroszczę Ci takiego wyczucia, jeśli chodzi o komponowanie dekoracji :) za każdym razem jestem zachwycona :) no i to jedzonko! Uwielbiam, jak jedzenie ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo :) Cieszę się ze Ci się podoba za każdym razem. Ja również bardzo lubię jak jedzonko dobrze wygląda bo z natury jestem niejadkiem :P

      Usuń
  15. Uwielbiam takie jesienne klimaty. Kubeczek i talerzyki BOSKIEEEEE!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne dekoracje, bardzo klimatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory. Lubię ludzi, którzy przywiązują wagę do tego typu detali, jak talerze, sztućce, itd. Jedzenie zresztą też powinno sie ładnie prezentować. No i te jesienne dekoracje!!! Też się czaję na czarne talerze, mam tylko kilka małych i masz rację, czarny kolor podkreśla barwy serwowanych dań. I nadaje im takiej szlachetności. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym się tak zastawiać, ale jestem na to zbyt uboga majętnie :D niemniej jednak podziwiam i patrzę z zazdrością :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglada to pieknie!

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki wspaniały, jesienny klimat. Zastawa piękna, świetnie się wkomponowała w tę piękną aranżacją. Jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem totalnie zachwycona !!! Niesamowite ciepło bije z tego miejsca <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wprost bajeczna aranżacja:) Zdjęcia mistrzostwo:) Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, jak wszystko pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też mam bzika na punkcie zastawy stołowej, jeśli ma motywy przyrodnicze to już się ślinię ;) Twoja jest cuuuudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. wow! aż zgłodniałam:) dziękuję za wizytę u mnie:) Pięknie tutaj u Ciebie, szykownie, z klasą, pięknie dobrane szczegóły, wszystko ze sobą współgra i do tego wygląda apetycznie:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniale- cudowny klimat :) Przepiękna zastawa- podziwiam i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ piękne aranżacje...I jak tu nie kochać jesieni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. zastawa zastawą, ale ja się głodna po prostu zrobiłam podziwiając fotki ;) świetne wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, ale wystawne jedzonko. Do tego taka miła jesienna oprawa. Pięknie to przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ masz jesiennych ozdób! Za to właśnie pokochałam jesień:) Ta zastawa w barwach jesieni jest piękna. Też lubię V&B. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń