środa, 7 października 2015

Jesień w salonie



W kuchni/jadani już zaszły zmiany. Zmniejszyła się ilość dekoracji jesiennych do minimum, tak więc można od nowa zaczynać w salonie.
Ale żeby nie było tak łatwo, to w salonie użyłam innych elementów co w kuchni.
Tak więc odwiedziłam ponownie kwiaciarnie...Co w sumie nie jest nowością bo świeże kwiaty są u nas w domu na początku dziennym :)
Po krótkim namyśle, dobrałam bukiet idealny. W domu jednak okazało się że jest tego jednak trochę za dużo jak na jeden bukiet i tak powstały dwa. Jeden w wazonie a drugi no cóż... teraz wiem po co pije wino jak jest TGIT (czyt. Scandal, Grey`s Anatomy i HTGAWM) drugi bukiet pije wodę z butelki po winie...bo przecież kwiatkowi też należy się :D














35 komentarzy:

  1. Ta miechunka (bo chyba tak się nazywają te pomarańczowe "latarenki"? podobała mi się od zawsze :) jest piękna :)
    a te "włochate" kasztany wyglądają super! Piękne dekoracje stworzyłaś :) ale to nic nowego, nie spotkałam się jeszcze z nie-ładnymi dekoracjami u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci bardzo :) Miechunka mi się również bardzo podobała ale nigdy nie widziałam jej w sklepach... no chyba że w wersji do jedzenia. Aż tu nagle w kwiaciarni ją zobaczyłam i to w bardzo przystępnej cenie. Mam nadzieje że zostanie ze mną na dłuższą chwilę.
      Jeszcze raz dziękuje za przemiły komentarz :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pieknie sie to prezentuje. Sliczne kasztany! Az zaluje, ze w Szwajcarii takich nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kompozycje! Przepiękna patera i "dyniowe" ciasteczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jesienne klimaty. Cudnie wygląda taca z masą kasztanów , szyszek i innych jesiennych cudeniek :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jesienne klimaty. Cudnie wygląda taca z masą kasztanów , szyszek i innych jesiennych cudeniek :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne dekoracje, jesień w pełni! Uściski przesyłam i dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  7. taką jesień chętnie bym wpuściła do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile poduszek!!!! No ja to akurat ten element dekoracyjny wprost uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cute photos dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/botanic-garden.html

    OdpowiedzUsuń
  10. W Twoich dekoracjach widać prawdziwe bogactwo jesieni :)
    I barw i faktur.
    Pozdrowienia jesienne zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A...zapomniałam dodać, że masz śliczną kolekcję poduszek. Moja kanapa też tonie w poduchach ;)

      Usuń
  11. Świetne dekoracje i pomysły :) Od razu widać że jesień zawitała!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje! *.* ;))
    Ciekawy blog ;))

    http://www.fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Taką jesień to ja lubię :) Cały stół wygląda świetnie. Zwłaszcza te kasztany w "skorupie " i bukiet.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie :) Kocham jesień i jesienne dekoracje :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham te pomaranczowe ''latarenki'' od dziecka!
    musze poszukac w kwiaciarniach w anglii, choc nie wiem czy znajde
    piekne dekoracje!
    http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne dekoracje :))) I te łakocie dyniowate jeszcze wpisują się w klimat :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Nominowalam Cie do Liebster Blog Award - szczegoly znajdziesz tutaj->dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/2015/10/liebster-blog-award.html

    Cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne dekoracje jesienne.Widzę, że kolekcjonujesz gazety tak jak ja:-) A tak przy okazji, masz może 10 nr ale nie M jak Mieszkanie tylko Moje Mieszkanie??Nie wiem, czy wygrałam jakieś miejsce w konkursie na najpiękniejszy balkon??Na stronie nic o wynikach nie piszą, a to mój balkonik sprzed ok. 3 miesięcy: http://www.urzadzamy.pl/galeria/uzytkownik/4120/sielski-zakatek/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie :) lubię miechunkę za jej pomarańczowe barwy i kocham liście, kasztany i szyszki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne jesienne ozdoby! bardzo mi sie poda to zestawienie stolików, świetne! można poszaleć z ozdobami co oczywiście wygląda u ciebie ekstra!
    stolik na gazety wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe są te żarówki :-) Podoba mi się ciepła kolorystka tego salonu,świeczniki śliczne-od razu się cieplej robi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne wyczucie stylu kochana ❤ mało kto potrafi tak perfekcyjnie udekorować salon, by nie przedobrzyc. A tutaj aż chce się byc !!! Wszystko przelicznie wygląda, pasuje do siebie, po prostu cudownie !!! Twoj salon wygląda jak z najlepszych magazynów, brawo kochana ❤

    Miłego dnia !!!
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna dekoracja,jestem po wrażeniem twoich pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie na stoliczku nie przeszłyby takie bogate dekoracje, bo potrzebuję miejsce na odkładanie książki, na kubek herbaty, na notatniki, i różne inne rzeczy, którymi aktualnie się zajmuję ;) Niemniej jednak jesiennie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny salon! Fantastyczne wnętrza! Takie inne niż wszystkie! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Stolik i jego dekoracja zapiera dech w piersiach !

    OdpowiedzUsuń
  28. Super dekoracje :-D. Chyba cos skopiuje :-)

    OdpowiedzUsuń