środa, 28 października 2015

Nespresso


Nespresso a raczej kawa z Nespresso ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Ja jak widać na zdjęciach jestem całkowicie za tym urządzeniem i za jego dobrą kawą. Tak dobrą kawą, bo mimo różnych opinii jakie można znaleźć na np internecie i na różnych forach jest to kawa smaczna o dobrej jakości. Na dodatek urządzenia do robienia kawy są bardzo designerskie i pasują do każdego wnętrza, wystarczy wybrać swój model i kolor. Ja wybrałam wygląd Krups, w kolorach matowego srebra, szarości i błyszczącego srebra z spieniaczem do mleka. Ten model jak i jego kolory idealnie pasują do srebrzystych płytek w mojej kuchni. 
Kaw z Nespresso jest naprawdę dużo, każdy smak ma swój kolor kapsułki. Ja najbardziej lubię te mocne kawy takie jak np. Ristretto ale ogólnie nie mam swojej ulubionej, także za każdym razem kupuje inne. Co ciekawe oprócz standardowej gamy w Nespresso co jakiś czas witają nowości i kawy specjalne (wcześniej Peru teraz jest np Milano i Palermo). Niektóre są bardzo wyszukane i trzeba o nie poprosić przy kasie bo nie wystawiają ich w sklepach. Ja jak dotąd miałam okazję pić tylko jedną taką specjalną kawę Maragogype.
Dzisiaj chciałam wam pokazać kilka zdjęć kaw z Nespresso również z kapsułkami w kolorze miedzianym który jest teraz bardzo popularnym kolorem. Jak widać Nespresso również doceniło ten kolor.



 

Bardzo fajnym dodatkiem do kawy jest oczywiście cukier. W Nespresso można kupić cukier pakowany w saszetkach z nazwami kaw. Do wyboru jest oczywiście cukier brązowy oraz cukier biały w dwóch wersjach (kolorowym, ja mam saszetki kolorowe oraz wersja z saszetkami czarno/białymi.) Oczywiście oprócz cukru Nespresso oferuje również dużą gammę dodatków do kaw takich jak ciasteczka, mleczka do kaw itp.





Zdjęcia poniżej chyba najbardziej oddaje "mroczny" klimat mojej kuchni. Kilka czytelniczek bloga stwierdziło iż moja kuchni ma nutę mroczności w sobie. Co wcale nie zaprzeczam bo lubię ciemne barwy i chłód w wnętrzach.








18 komentarzy:

  1. Nigdy nie pilam takiej kawy. Raczej nie jestem fanka i degustatorka nowych kaw ;)
    Zdjęcia świetne!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekspres prezentuje sie bardzo elegancko i nowoczesnie. Masz sliczne filizanki. Co do samej kawy mialam okazje probowac i rowniez mi smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką kawy Raczej opcja herbata
    Ale te filiżaneczki pięknej urody :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi zapachniało takim porannym naparem...
    piękna twoja kuchnia. Stylowa i elegancka. śliczne filizanki:)
    ściskam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kawa w stylu glamour. Wszystko pięknie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kawę w każdym wydaniu, a jeszcze tak pomada...pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo nowocześnie ale i surowo wygląda ten ekspres, ale do kuchni pasuje Ci jak ulał :)
    mi rodzice ostatnio też kupili ekspres, jest śliczny - beżowy i idealnie nam pasuje do mebli :) tylko, że ja od początku twardo obstawiałam przy ekspresie na kawę ziarnistą, którą się samemu mieli. Mama się wahała, czy taki, czy na kapsułki - ale wygrała "moja" opcja, co mnie cieszy :) wolę widzieć i sama taką kawę robić - jakoś nie mam zaufania do kapsułek, nie wiem nawet, co jest w środku :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć kawę lubię to smaku tej jeszcze nie znam. Niemniej po Twojej prezentacji z chęcią bym ja spróbowała, czego nie omieszkam zrobić jak tylko będę miała okazję:)
    Piękne zdjęcia:)
    Pozdrawiam Cie ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamo! To jakiś kawowy raj! Piłabym nonstop!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przetestowałabym tą kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już same opakowania budzą zmysły, jestem ciekawa smaku takiej kawy.Ja od pewnego czasu piję kawę przepuszczaną przez filtr Melitta i jestem zadowolona z takiej alternatywy, ale w przyszłości chcę mieć kawiarkę :-) Pozdrawiam serdecznie :-) Ps.Super zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, dziękuje ci bardzo za wizytę i za przemiłe słowa !!!!!! A u ciebie jest prześlicznie ,a kawa to moja ulubiona:)))) widzę ze u ciebie bardzo glamour, pięknie i stylowo.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ale mi smaka zrobiłaś, dobrze że własnie sobie kawę robię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ogromnym kawoszem więc jestem jak najbardziej na tak za takim urządzeniem i za kawą. W dodatku w twojej kuchni wygląda to bardzo dekoracyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. no nieee rewelacja :-) na kawę też wpadnę;-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Te srebrne filiżanki są idealne ;))

    OdpowiedzUsuń