środa, 14 października 2015

The light in the dark




Vandaag wil ik je mijn nieuwe gloeilampen laten zien... maar voor dat je een raar gezicht trekt wil ik al zeggen dat het geen gewone saaie lampke`s zijn maar speciale, originele met name Edison gloeilampen. Voor mensen die elke dag pinterest of istagram volgen zal het niets nieuw zijn. Voor de anderen die nog nooit Edison lampen hebben zien, wel het is al tijd om je een beetje up te daten. Edison lampen kan je in verschillende vormen krijgen, groot, klein, lang, bol, ovaal.... Ik heb gekozen voor twee dezelfde lampen maar een groter dan ander. Ze passen in alle stijlen, van modern tot landelijk.
Op andere foto`s kan je mijn nieuwe theelichthouders bewonderen. Tijdens de koude herfstavonden is er niets beters dan een warme thee of chocomelk, een goed boek, warm dekentje/plaid en kaarslicht.


 Nie miała baba problemu to kupiła sobie żarówkę. I tak się zaczęło... zobaczyłam te żarówki w sklepie i od razu wiedziałam że muszę takie również mieć u siebie w domu. Niby wszystko ok, tylko dwie żarówki, jedna mała, druga duża, abażur zbędny bo żarówki dekoracyjne, tylko stojak. Na szczęście w Ikei znalazłam idealne stojaki, które miały włącznik bezpośrednio pod żarówką. Takie rozwiązanie było bardzo praktyczne ponieważ kable miały się schować za szafką a włącznik na kablu nie ułatwił by tego. Na dodatek ten typ stojaku do lampy można było dostać w dwóch rozmiarach. Tak więc mały stojak miał być na małą żarówkę a duży na dużą. Niby wszystko ładnie idealnie... W domu jednak okazało się że obydwie żarówki mają grube końcówki E27 a tylko wyższy stojak ma takie wejście. Mniejszy był na typ E14. A stojaki identyczne, taką samą stópkę mają, taką samą górę (tylko w środku zwężone wejście które nie rzucało się w oczy) tylko sama rurka niższa. Kto by pomyślał...po dwóch dniach szukania innych podobnych tylko w dwóch rozmiarach stojaków poddałam się i wróciłam po drugi identyczny stojak z Ikei. Teraz sądzę że chyba nawet lepiej wyglądają stojaki takiej samej wielkości.
Przy okazji pokaże wam również zdjęcia moich nowych nabytków świeczników w kolorze miedzianym. Ten kolor już od dłuższego czasu jest modny w dodatkach i dekoracjach ale ja dopiero teraz na niego się zdecydowałam. Miedziany kolor kojarzył mi się z jesienią, na dodatek świeczniki pięknie świecą i niestety ale zdjęcia nie oddają nawet połowy ich piękna. Noce teraz są już dłuższe a nie ma to jak relax z herbatką, ciepłym kocykiem, dobrą książką lub czasopismem i to wszystko przy świecach ( i przy lampce bo na oczy trzeba uważać). Tak więc idę teraz pić herbatkę! Pozdrawiam was w ten zimny deszczowy dzień i do zobaczenia! 



















50 komentarzy:

  1. ale to pięknie wygląda wszystko ;* zakochałam sie <3
    obserwuję i miło by było gdybyś również zrobiła to samo :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ u Ciebie pięknie, nastrojowo...Aż się chce parzyć herbatkę i zasiąść przy tych świeczuszkach i żarówkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te żarówki sa genialne! Bardzo oryginalne :) podobają mi sie tez świeczniki z motywem drzew :) jest przytulnie i "ciepło", a to jesienią bardzo ważne :)

    A herbatka, kocyk i ksiazka... To trio idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponująca ilość świeczników:-) Fantastyczny efekt:-)
    Ja niestety zamiast książki i herbatki zakuwam słówka:-(
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te żarówki :) A kolekcja świeczników imponująca. Bardzo lubię świeczuszki, sama chętnie spędzałabym przy ich blasku długie jesienne wieczory, ale mam w domu 2 niesforne kociąkta, dla których takie świeczki mogłyby być niebezpieczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciepłe wnętrze! Żarówki są rewelacyjne, a całe pomieszczenie jest napawa spokojem i relaksem :) pięknie masz urządzone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żarówki wymiatają a ilość świec imponująca :) też je lubię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie przyjemne i nastrojowe wnętrze! Świetnie wyglądają te świeczniki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne sobie mieszkasz :) a oświetlenie czad :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żarówki znam, ale ta Twoja ilość świeczników imponująca:) Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! ile świeczek na stoliku! mega ekstra :)
    a żarówki sa rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe są te żarówki :-) Podoba mi się ciepła kolorystka tego salonu,świeczniki śliczne-od razu się cieplej robi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świeczniki nadają klimat niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  14. żaroweczki fajne , a miedziane świeczniki sliczne lubie blask świec świeczników i do tego ksiązka i herbatka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne mieszkanie, świetne te lampeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj !!! Dziękuję za sympatyczną wizytę u mnie :)) Świeczki w szklanych świecznikach tworzą niepowtarzalny nastrój. Jeszcze bardziej lubię takie delikatne światła w czasie Świąt Bożego Narodzenia. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Zakochałam się w Twoim pokoju<3<3 cudownie,jeszcze te świece<3 no bosko:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne wnętrze. Fajne te lampy ale bardziej mi się podoba twój stolik pełen skarbów :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne wnętrze. Fajne te lampy ale bardziej mi się podoba twój stolik pełen skarbów :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo klimatycznie i nastrojowo:) Ślicznie słowem:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Często zaglądam do Ciebie i postanowiłam nominować Cię do Libster Blog Award! Tytaj jest link: http://kelnerkabloguje.blogspot.com/2015/10/nominacja-libster-blog-award.html, z całego serducha zapraszam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze zachwyca mnie ilość pięknych przedmiotów jakie masz zgromadzone u siebie w domku. Naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem :) Jestem zakręcona na punkcie świeczników i świec, więc Twoje perełki podobają mi się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie widziałam takich ekstra żarówek! Wyglądają bardzo efektownie, no i ilość dekoracji, świec i dodatków - idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie, żarówki super !!! A moc światła, czy to sztucznego, czy płomieni czy naturalnego jest ogromna !!!
    Pięknie i nastrojowo u Ciebie, aż chce się przysiąść na tej kanapie w otoczeniu nastrojowych świeczek z kubkiem herbaty w ręku i ciekawą książką:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny klimat stworzyłas,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ Ty masz skarbów. Same cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawie to wszystko wygląda :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow sporo tych świeczników. Ciekawe wnętrze, klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne żarówki i klimacik ^^ u mnie by się długo nie utrzymało tak ładnie, kotki przy połowe zrzuciły, a reszte poprzestawiał mąż ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chyba jestem totalną minimalistką jeśli chodzi o świece ;-) Stworzyłaś niesamowity jesienny klimat :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Takiego rozwiazania jeszcze nie wiedzialam:) Zarowki edisonki bardzo mi sie podobaja, tylko ich ceny troche mniej:) FAjny klimat z tymi swiecami, wieczorem na pewno klimatycznie:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przytulnie u Ciebie! Aż chcemy się rozgościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne, nowoczesnie urządzone mieszkanie.... Szczególnie podoba mi się kuchnia... ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale klimatyczne wnętrze, trochę z dreszczykiem:-))))
    pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. hehe a myślałam, że to ja mam bzika na punkcie świeczek i świeczników ale widzę, że ty masz większego:) strasznie mi się podobają te świeczniki z drzewkami. a te żarówki weszły chyba niedawno w modę, w Norwegii są bardzo drogie ale w Polsce można kupić za grosze i myślałam czy by nie przetestować chociaż jednej i zobaczyć jak świeci bo na zdjęciach nigdy nie wyjdzie tak jak na żywo:)
    dziękuję za odwiedziny, mam bzika na punkcie wystroju wnętrz więc na pewno będę do ciebie wpadać regularnie. pozdrawiam!
    storklem.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  37. Wat zien ze er gaaf uit! Heel sfeervol zo te zien! (:

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miała kłopotu a teraz ma piękne światło :-0

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miała kłopotu a teraz ma piękne światło :-0

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam te żarówki!!! Sama mam ich w użyciu w domu 7, tylko w różnych kształtach. Dają przyjemne ciepłe światło, takie nastrojowe. Masz bardzo nastrojowe i oryginalne wnętrza. Miła odmiana od wszechobecnej bieli (którą lubię, żeby nie było). Będę zaglądać częściej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam te szare świeczniki z drzewkiem, mam taki z biedronki. Robią niesamowity nastrój :)))
    A Twoje nowe cacko robi wrażenie :>

    OdpowiedzUsuń