poniedziałek, 2 listopada 2015

Autumn Wine



Halloween czy Wszystkich Świętych? Każdy ma na to pytanie inną odpowiedz. Obojętnie co świętujemy nasz stół powinien wyglądać zapraszająco.
Jeśli jesteście ciekawi co ja świętuje... No cóż, jeśli pojechałabym do Polski na święta to poszłabym na groby rodziny której już nie ma. A jeśli miałabym dzieci i została tutaj to na pewno Halloween było by jedną z większych atrakcji zaraz po świętach. Bo nie od dzisiaj wiadomo że to jednak najmłodsi bawią się w to "święto" najlepiej.  Dzieci idą przebrane do szkoły, starszą nauczycieli, przygotowuje się przekąski do szkoły itp. Tak więc nawet jeśli jako rodzic jesteś przeciwko temu "świętu" tutaj nie ma zbyt dużego wyboru.
W tym roku oprócz kolacji to nic szczególnego u nas w domu się nie działo.

Mimo wszystko chciałam się z wami podzielić zdjęciami które zrobiłam w tamtym roku na wszystkich świętych, w tym roku było identycznie.
Z tymi zdjęciami wzięłam udział  w konkursie i wygrałam główną nagrodę bon na 200 euro (800 zl)
w sklepie z dekoracjami domu. Kto by pomyślał.... nawet ja nie myślałam że coś wygram bo wiem po sobie że robię dużo lepsze zdjęcia niż te. Ale widać że jednak i tak je ktoś docenił :)

Dla tych co jeszcze nie widzieli i nie wiedzieli to już teraz można zalajkować fanpage mojego bloga na facebooku ( okienko wyświetla się w prawym rogu na blogu. ) Zachęcam oczywiście do polubienia ;)










30 komentarzy:

  1. Jak zwykle pięknie i nastrojowo :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie nakryty stół :) Klasa! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stół wygląda bardzo elegancko i zachęca aby przy nim usiąść i wcale nie jest ważne z jakiej okazji, tak po prostu, aby pobyć razem:)
    Ślicznie. Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie nakryty stół, wspaniałe dekoracje, jak zawsze u Ciebie :)
    Pozdrawiam cieplutko , Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie nakryty stół.Piękne dekoracje.Muszę się przyznać ze ja nigdy do tego nie miałam ręki i stół u mnie byle jaki bez obrusu ,no bo gdyby się coś wylało...Wygodna jestem chyba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekoracje prześliczne i bardzo eleganckie. Masz świetny gust i talent. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia - wszytsko wygląda tak dostojnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej :) Eleganckie gustowne rzeczy ;) A co do Halloweenu - mi osobiście w duszy on bardziej "gra" niż smutne Wszystkich Swiętych ;) Dziękuje Ci za komentarz u mnie, bardzo mi się tu u Ciebie podoba - dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej szczęściaro :)) Wystrój super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie, cudownie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dekoracja cudna! Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne aranżacje...Smak,gust,szlachetność i wyczucie..

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) a stół prezentuje się pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie Wszystkich Świętych ;)
    Piękny wystroj ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja świętuję Wszystkich Świętych - choć pisałam u siebie na blogu, że Halloween mogłabym obchodzić jako zupełnie inne święto dzień wcześniej. Nie dziwię się, że wygrałaś - początkowo myślałam, że te zdjęcia wzięłaś z jakiś stron o dekoracji domu! Są cudowne! Podoba mi się tu - Dodaję do obserwowanych! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy mieszkałam w dzieciństwie w Stanach, oczywiście świętowałam Halloween :) Była to wspaniała zabawa. A od wielu, wielu lat jednak obchodzę Wszystkich Świętych.
    Zdjęcia są przepiękne, jak z katalogu :) Gratuluję wygranej, całkowicie zasłużonej! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna aranżacja stołu :) gratuluję serdecznie wygranej - jak najbardziej zasłużona :) Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wooow, love this decor!!!

    I'm following you via GFC. Can you follow me back, please? <3

    NEW FASHION POST | BALMAIN x H&M Wishes


    Follow me On:
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda pięknie ! Uwielbiam ozdabiać stoły, od razu milej się spożywa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo jak pięknie, elegancko! Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. ale pięknie udekorowany stół :) bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo elegancko:-) wpadam na winko;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję tej wygranej i uważam że w stu procentach Ci się należała ;))

    OdpowiedzUsuń