poniedziałek, 16 listopada 2015

Candlelight


Zima przyszła, mimo że u nas jest 15+ stopni to dni są coraz krótsze i już o 16,30 jest praktycznie ciemno. Idealny czas na depresję ale też idealny czas na świeczki! Bo teraz i za "dnia" świetnie wyglądają i dodają takiego uroku że chyba nikt obojętnie by koło nich nie przeszedł!
Kilka dni temu zakupiłam nowe świeczniki i świeczki, które bardzo szybko wpasowały się w klimat mojego mieszkania. Kupiłam również 5 lampionów, które miały być na święta ale szkoda by było marnować ich czasu w pudełkach, bo przecież teraz również bardzo dobrze wyglądają. Na koniec do tego wszystkiego mam jeszcze tace dekoracyjne. Ostatnio bardzo popularny element wystroju na blogach innych osób. Mi w końcu udało się kupić tacę lustro, gdy świeczki się palą ich płomień odbija się od lustra i wygląda to tak jakby było co najmniej dwa razy tyle świeczników/świeczek na tacce. W skrócie zobaczcie sami czy udało mi się osiągnąć swój cel w salonie czyli +100 punktów do przytulności!

Przy okazji pokażę wam moje dwa psy które zawsze uwielbiają przeszkadzać albo wkradać się w kadr.



















44 komentarze:

  1. Oj tam takie sliczne psiaki to trzeba wykorzystywac jako modeli! Przepiekni sa <3
    Swieczki rowniez nie ma nic piekniejszego niz swieczki szczegolnie w tym okresie. U mnie tez niestety ciemno juz od 16-17 :/ ale u mnie juz zimno -2 i snieg malo bo malo ale juz snieg lezy.

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój kot robi tak samo.... pieski cudne:) A u Ciebie bardzo nastrojowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez zapalam teraz mnóstwo świec i światełek... bez nich teraz ani rusz:)
    Klimatycznie i pięknie u Ciebie:)
    ściskam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  4. W takiej atmosferze można zapomnieć o aurze za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię świece ... ale najbardziej spodobała mi sie taca z lustrem idealne tło dla świec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie...elegancko...nastrojowo...Masz gust do wystroju, wszystko pięknie ze sobą współgra, tylko pozazdrościć talentu, ja bym tak nie umiała tego wszystkiego połączyć.Ślicznie!Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za taki miły komentarz. +100 do poprawy humoru. :)

      Usuń
  7. piękne wnętrze z cudownymi dodatkami... te poduszki! mmmm, świetne! a światło świec zawsze tak pięknie dociepla każde pomieszczenie, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda i tylko prawda :) Ahh jak dobrze że ktoś wynalazł świeczki :D

      Usuń
  8. Drugi piesio jaki śliczny!

    Co do świec - faktycznie, teraz jesienią jakoś częściej się je pali, dają fajny klimat :) Twoje idealnie pasują do wystroju, ale to żadna nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest bardzo nastrojowo i przytulnie. Świeczki kocham mieć i zapalać. Jedne są wyłącznie dekoracyjne, inne zapalam bez opamiętania. O tej porze roku jest to wskazane, ten mały ogień bardzo uspokaja. Chociaż nawiasem mówiąc, u mnie świeczki palą się o każdej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie u Ciebie! Wspaniały klimat udało Ci się stworzyć. Powiedziałabym, że nawet +200 do przytulności ;)
    Dziękuję za zaproszenie, na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to przeczytać. Oczywiście zapraszam serdecznie na kolejne post :)
      Dla mnie twoje słowa to +1000 do radości.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. U mnie świece palą się od wczesnej jesieni do wiosny, potem przenoszą się na taras. To też dla mnie terapia, bo straszliwie nie lubię tych ponurych drzwi. Zajrzałam głębiej do Ciebie i podziwiam za smak, Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ślicznie tak mi się świątecznie zrobiło patrząc na te zdjęcia, piękne i takie właśnie w świątecznym klimacie. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo glamour!! Podoba mi sie w opozycji do wszechobecnych klonow z polnocy - siwatlo, blask, lutra, to jest to!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przytulnie i klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie świetliście a psiaków poproszę więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też poproszę więcej psiaków :)
    Super to zrobiłaś. Ja chyba będę musiała zapalać więcej świec znowu - zaprzestałam tego procederu chyba z powodu Jagódki... teraz, jak już jest starsza, moge chyba znowu.
    Zastanawiają mnie te obrazy na ścianach. Pokazaywałaś je kiedyś bliżej?
    A nosorożec jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku Ale śliczne pieski ;) zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku Ale śliczne pieski ;) zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękny zakupy <3 świeczki nadają prawdziwego klimatu wnętrzu!

    OdpowiedzUsuń
  20. O mamo, ile świec! Absolutnie i nie podważalnie oznajmiam, że to raj dla duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne :) tez uwielbiam świece i lampiony
    zapraszam do mojego bloga
    http://pomyslyplastyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ma strasznego fisia na punkcie lampionów, Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe dekoracje! Też bardzo lubię świece. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo nastrojowo u Ciebie :) a psiaki są kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbia taki klimat...evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Niech to wyzwanie posłuży za cały komentarz - Nie chciałoby mi się od Ciebie wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przytulnie i nastrojowo :) hehe a komentarz pieska bezbłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przytulnie, nastrojowo. Psiaki milusie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja się nie dziwię, że ci się wkradają w kadr, są piękne ! śliczne zapach do wnętrz z zary home, również go czasem kupuję, ale tylko jak jest w promocji, bo jest koszmarnie drogi hihi...

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne te świece, jak miło i nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubie świece zwłaszcza jesienno - zimową porą, stwarzają super klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Są piękne, ale jednak ja nie postawiłabym ich razem, bo dają uczucie kościelnego przepychu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tez szukam teraz jakiejś tacy pod świece ;)) ostatnie zdjęcie super ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj te świeczniki za mną chodzą.Byłyby doskonałym uzupełnieniem mojego salonu :)
    Fajnie że do mnie wpadłaś !

    buźka

    Zoyka

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię świece, ich nastrój i ciepło które tworzą. Jesienią i zimą są niezastąpione. Taca którą nabyłaś jest piękna:) Klimatycznie i nastrojowo u Ciebie...na dworze może padać jak w domu jest tak cudownie:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń