niedziela, 22 listopada 2015

Inspiration time come on!

Dzisiaj inspiracje! Dużo inspiracji! Często słyszę pytanie czy to w pracy czy to w życiu prywatnym czy to od czytelniczek bloga... skąd ja czerpie inspiracje.... No cóż o dziwo jest to bardzo trudnym pytaniem. Bo zazwyczaj sama nie wiem skąd takie pomysły w mojej głowie.
Ale zazwyczaj widzę coś w sklepie... coś co mogę kupić a później dobieram do tej rzeczy inne dodatki i tak z niczego albo czegoś małego powstaje coś. Za każdym razem jak wspominam że to by pasowało... To mój narzeczony już się łapie za serce.
Oczywiście lubię również podpatrywać i oglądać różne magazyny o wnętrzach jak i pinterest czy zszywkę i inne strony gdzie można zasięgnąć inspiracji. Ale z doświadczenia wiem że to tylko patrzenie i chyba nigdy jakoś na bazie jednego zdjęcia nie zaczęłam zmieniać swojego wystroju. Dlaczego? Bo często dekoracje zobaczone na zdjęciach nie są podpisane, nie wiadomo z jakiego sklepu pochodzą nie wiemy ile kosztują, czy sklep jest w naszym kraju dostępny a jak nie czy są inne co mają ich produkty.. i tak przy tym masa innych pytań. Do tego dochodzi również jeszcze to że na zdjęciu coś może wyglądać całkiem inaczej niż w realu. I sam fakt że coś w zestawie z innymi dekoracjami wygląda bardzo fajnie ale już sama ta rzecz osobno nie za bardzo.
Dlatego ja najbardziej lubię się inspirować gotowymi katalogami ze sklepów. Bo wiem że jeśli coś mi się spodoba to pójdę do sklepu i albo z tym wyjdę albo nie ale bynajmniej zobaczę tą rzecz w realu.
Niemniej jednak czasami warto popatrzeć na miłe dla oka zdjęcia. Dlatego zebrałam wam kilka inspiracji wnętrz które mi na dzień dzisiejszy bardzo się podobają. I o dziwno wszędzie można kupić podobne dodatki... bo przecież srebrny kandelabr czy świecznik to nie nowość.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z zszywka.pl albo pinterestu.









 














18 komentarzy:

  1. No i moje ulubione klimaty :) cuda ! polączenie futrzaków z cekinami i wikliną kocham :) chcę sobie sprawić taką tacę wiklinową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już długo takiej szukam.... ale jak na razie to same koszyki znajduje w sklepach :(

      Usuń
  2. Wow wszystkie trafiły w mój gust, bo bardzo podobają mi się szarości :D ciężko by było się zdecydować na jeden, konkretny wystrój, ale wiem, że na pewno baaaardzo podobają mi się łóżka, cyz sofy, gdzie jest duuuużo poduszek jaśków :) hehe

    super inspiracje :)

    pozdrawiam :)
    daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh ! piękne zdjęcia, uwielbiam takie estetyczne , pełne klasy pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie klimaty! Wygladaja bardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne inspiracje, kocham szarości i srebro w połączeniu z naturalnymi elementami z drewna i wikliny, cudo :)
    Jestem na etapie poszukiwać srebrnej lampki z czarnym abażurem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wnętrza i inspirujące zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje, w tych poduchach mogłabym się zakopać :)
    cudne świeczniki.
    Pozdrawiam i dzięki za odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że stal i szarości to zdecydowanie Twoje klimaty ;) no i świeczniki! Fajne inspiracje, bardzo mi się podobają te niskie stoliki z białego drewna i te pufy na ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te wnętrza mają wiele wspólnych mianowników: przytulność, tkaniny, świece, srebro, glamour. Chciałoby się wejść do tej bajki i nie wychodzić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne wnętrza... pięknie i bardzo w moim stylu:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałaś piękne klimaty, którymi i ja się inspiruję. Również zaglądam na zszywkę i pinterest. Racja tez to co napisałaś,że w zestawie dekoracje często inaczej sie prezentują niż jedna z nich wyrwana samotnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne aranżacje, o takich tylko mogę pomarzyć!
    Ale i tak kocham swój stary, wysłużony domek. Najważniejsze to ludzie, którzy się kochają:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne inspiracje! A ile tam poduch... napatrzeć się nie mogę :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszukane inspiracje, światło biel i szarość rządzą.

    OdpowiedzUsuń