czwartek, 3 grudnia 2015

Let it snow!


Za dokładnie 21 dni będzie wigilia. Mikołajki już lada dzień, więc nic innego nie pozostawało jak ubrać nasze mieszkanie w świąteczne wdzianko.
W tym roku było to lada wyzwanie dla mnie bo niestety nie czuję tego klimatu świątecznego. Możliwe iż jest to spowodowane tym iż nie ma śniegu i jest +15 stopni albo przedawkowaniem już jeszcze nie rozpoczętych świąt. Bo u nas ale i jak w sąsiednich krajach szał zakupów świątecznych zaczął się już pod koniec września. I tak dwa miesiące później widok choinki w witrynie sklepowej zaczyna się nudzić i nastroju brak. Moi znajomi z pracy już w tamtym tygodniu udekorowali swoje choinki, zawiesili skarpety...ja byłam ostatnia ale i mi w końcu się to udało. Ale widać że nie tylko mi się nie chciało bo na mojej ulicy jeszcze nikt nie ma światełek w oknach. W tamtym roku byłam pierwsza zawieszając światełka w ostatnich dniach listopada. Oczywiście na drugi dzień prawie wszyscy mieli światełka... Ahh może w tym roku również czekali na mnie :D Bo przecież ktoś musi być pierwszy.

Co do prezentów to ja od dawna chciałam sobie kupić cekinowe poszewki na poduszki. Niestety nigdzie nie mogłam takowych znaleźć aż w końcu teraz znalazłam w HM home. Więc sprawiłam sobie prezent, 7 nowych poszewek z HM home, 2 narzuty baranki oraz 2 nowe szare poduszki z Ikei.
Teraz mój salon wygląda bardziej zimowo, świątecznie i sylwestrowo.








Oczywiście moje jeżyki również dostały honorowe miejsce na tacy na której już teraz jest świątecznie.




30 komentarzy:

  1. bardzo piękny salon, faktycznie zrobiło się bardzo nastrojowo i tak elegancko. ciekawie tu też u Ciebie wglądają tulipany, z reguły ludzie maja gwiazdy betlejemskie. ale wydaje mi się, że te kwiaty to tak idealnie pasują do poduszek i całej kolorystyki. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny świat blasku i szyku w Twoim wnętrzu panuje. To jest Twój znak rozpoznawczy. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne srebrzyste klimaty, jak zawsze zachwycają mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie... srebro cudownie się prezentuję w Twoim salonie:)
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Och i te jeżyki Kochane! Chętnie bym wskoczyła na te podusie i zrobiła sobie drzemkę bo wygląda jakże przytulnie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedzialabym, ze nawet sylwestrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. poduchy sa ekstra , a taca z mchem i jezykami mnie zauroczyła

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w sumie zazwyczaj wywieszałam lampki na mikołajki :) ale w mojej okolicy już od kilku dni coraz więcej światełek... W sumie dochodzę do wniosku, że jak się za szybko "zaangażuje" w Święta, to potem szybko łapie się przesyt... no i póki co nie bardzo czuję klimat...

    Piękne masz dekoracje :) fajne światło masz na tych zdjęciach, jest tak trochę tajemniczo :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie udekorowałaś mieszkanie. Podziwiam dekoracje na stoliku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny wystrój, czuć tą magię świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lampki i mech połączenie super
    Pięknie i nastrojowo jak zawsze u Ciebie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie - zimowo, świątecznie i ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny klimat i piekne dekoracje ! Bardzo mi sie podobaja:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej jak pięknie. dziękuję za wizytę i zostaję u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się prezentują te poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ u Ciebie ślicznie - jeżyki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za mną też srebro chodzi w tym roku :) Też wybieram się niedługo do lasu po mech ;) Pozdrawiam. Sylwia whitegreypastels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No może i może bardziej karnawałowo... ale mnie się bardzo podoba ta stylizacja :)
    I jeżyki również wyglądają na zadowolone :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie udekorowane mieszkanie ;) Chętnie ogląda się tak urocze zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taca z hiacyntami jest boska :) Super wygląda kanapa w zimowym ubraniu. Też mam chrapkę na takie cekinowe poduszki, myślę, że pasowałyby i u mnie. Muszę temat jeszcze raz przemyśleć. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne dekoracja! Świetna kolekcja poduszek, uwielbiam! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne świąteczne dekoracje:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej jaki przyjemny klimat u ciebie ;) posiedziałabym tam z chęcią otulona kocykiem z książką i gorącą czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo odświętnie i elegancko u Ciebie. Nastrój i klimat sprzyjający odpoczynkowi. Pięknie !!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm.. te poduszki zrobiły taki bardziej glamour nastrój.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się te dwie poduszki srebrne, połyskujące :) Przytulny kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cekinowe poduszki robią wrażenie, a całość wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cekinowe poduszki robią wrażenie, a całość wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. No no Kochana to przyszalalas no i fajnie :) pieknie pieknie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń