środa, 16 grudnia 2015

Poproszę cekiny raz!


Wigilia za dokładnie 8 dni... tak został tydzień i jeden dzień. Wybrałam już serwis na stół, dekoracje stołu, sztućce udało mi się nawet ułożyć menu wigilijne. Na dodatek wybrałam również i zastawę na sylwestra która będzie się dumnie prezentowała na bieżniku z cekinów z HM home. Cekinowa kolekcja srebrno/złota z HM home jest w tym roku bardzo bardzo udana.
Dla przypomnienia mam dla was parę kadrów z mojego salonu z cekinowymi poszewkami, nad którymi cały czas się zachwycam.
Były one jednym z moich prezentów od Świętego Mikołaja, w tym roku był on nade łaskawy niestety nie dla mojego konta :D

Znalazłam również bardzo fajny przepis na gorącą czekoladę. Którą zrobiłam w nowych kubeczkach z Starbucks. Muszę przyznać że ich świąteczny kubek jest bardzo uroczy :)














18 komentarzy:

  1. O rany, same cuda!!!!To jest to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie piękna cekinowa kolekcja :) Bardzo u Ciebie uroczyście i odświętnie. Jak najbardziej w takiej oprawie to nie tylko święta ale i sylwester można odbyć:) Pięknie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu przepięknie!!! Cudowne te świecące dodatki:)
    bosko u Ciebie:)
    ściskam przeświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudnie , i nadal są pięknie jeżyki <3 !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny błysk jest na Twoich zdjęciach. A hiacynty świetnie komponują się z błyskotkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te poszewki są bardzo ładne ;)
    Ja juz tez mam dekoracje, co prawda nie jest ich dużo, ale stroik na stół skomponowałam sama ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny klimat, ciekawe dodatki i dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale cudnie chce tam chce tam :) piekny swiateczny klimat o dodatki tez super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te poduchy i sama bym takie chciała u siebie :-) Świetne wnętrze :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    P.S. Może masz ochotę na wzajemną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym życzyć ci, aby te, jak i każde kolejne święta były najpiękniejsze. Aby panował u ciebie klimat przepełniony miłością i życzliwością. Najważniejsze abyście wy i wasze rodziny były bezpieczne i zdrowe, a jeśli do tego zaowocuje w pieniądze tym lepiej :). Spełnienia najskrytszych marzeń i tych nieskrywanych oraz jak najwięcej prostych ścieżek w życiu. Nikola z Pastelowego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie. Jestem ciekawa tej wigilijnej zastawy. 😌

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycajaco)

    Radosnych SWiat zycze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, prawdziwie magicznych Świąt ! Pozdrawiam już świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Radosnego Świętowania!
    Pozdrawiam ciepło
    P.S. Też mnie zachwyciła ta cekinowa kolekcja H&M Home:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne te błyskotki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń