poniedziałek, 28 grudnia 2015

Postanowienia noworoczne

Z nowym rokiem wszyscy mają jakieś postanowienia noworoczne. Jedni mają długą listę zaś inni mają tylko jedno postanowienie "Nie mieć żadnych postanowień". Ja mam w tym roku kilka postanowień i mam nadzieję że je wytrwam do końca.
Przy okazji możecie zobaczyć mój mix zdjęć kulinarnych i nie tylko :)

Nr 1:  Jeść więcej owoców! W lecie owoce  jakby same podlatywały mi pod nos, teraz w zimie jest całkiem na odwrót, herbata owocowa to moje maximum styczności z nimi.
Co do warzyw to nie wyobrażam sobie mojej diety bez nich. Warzywa są wszędzie, niektórzy zaczynają jeść obiad od mięsa ja od sałatki.






Nr 2: Pić Wodę! Z tym jest już większy problem niż z jedzeniem owoców bo ja po prostu uwielbiam słodkie napoje gazowane! Życie bez Coca Coli to nie życie! Ale postaram się od nowego roku wprowadzić więcej wody w moją dietę.



Nr 3: Zaczynać dzień od śniadania! Ohh tak, dlaczego ja nie jem śniadania? Bo jestem ogromnym śpiochem! I wstanie o 20 min wcześniej aby zjeść śniadanie to jak walka na śmierć i życie. No nie wiem czy uda mi się wytrać to postanowienie ale na pewno jest warte spróbowania. 






Nr 4: Wrócić na siłownię! Odkąd pracuję niektórymi dniami do 20.00 wieczorem trudno mi się zmobilizować aby po pracy pójść jeszcze na siłownię. Ale dobrze rozplanowany grafik i agenda mogą to zmienić. Także postanowienie w postanowieniu to kupić kalendarz!


Nr 5: Jeść jak najwięcej posiłków wspólnie z narzeczonym :)





Nr6: Nie kupować śmieciowych lunchów na mieście w biegu i zacząć nosić swoje pudełka z jedzeniem.


Nr7: Nosić codziennie pierścionek zaręczynowy :) Bo tak, zapominam go czasami włożyć na palec przed wyjściem z domu.



Nr8: Zostać perfekcyjną panią domu... albo chociaż w połowie nią być. I mimo iż wiem że ta postać jest fikcyjna to zawsze zaskakują mnie prawdziwe kobiety których dom jest taki nieskazitelny i poukładany... Gdzie okna są samoczyszczące a śmieci wynoszą się same...U mnie czasami pranie leży tygodniami w garażu obok pralki... z braku czasu, braku chęci, zbyt dużo obowiązków tu i teraz...Perfekcyjna pani domu pewnie nie pozwoliłaby praniu czekać 2 tygodnie :P


Nr9: Najważniejszy i najtrudniejszy numer ze wszystkich! Zacząć oszczędzać! Starać się kupować tylko rzeczy naprawdę niezbędne.


Nr10: Cieszyć się bardziej z życia. I celebrować każdy dzień ;)



Pozdrawiam was i życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku!
                                                                      xoxo


27 komentarzy:

  1. Jak miło było popatrzeć, dania nadały mi apetytu, ja uwielbiam warzywa i owoce, mięso rzadko jem staram się go ograniczać do zera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie jem zbyt dużo mięsa. Za to warzywa to must have w moim lunch boxie :)
      Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę aby ten nowy rok był dla Ciebie jeszcze lepszy niż poprzedni!

      Usuń
  2. twoje zdjęcia są świetne. te kanapki były super, a te truskawki, aż sobie pomyślałam ja też takie chcę. i chyba się wproszę na kolacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Pozdrowienia i najlepsze życzenia na 2016!

      Usuń
  3. Postanowienia rewelacja, moje bardzo bardzo podobne. Ja ostatnio wracam do domu o 20 i dopiero o 21:30 lecę na siłkę...
    Jeśli chodzi o wodę to mam przeróżne fazy. Raz 3 litry dziennie a innym razem 3 szklaneczki ! Ehhh rożnie to bywa. Warzyw też muszę jakoś więcej wciskać w moje menu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje wytrwałości w siłowni! Moja siłka niestety zamyka się o 22.00 więc nawet jakbym chciała to nie dam rady. Co do wody to u mnie jest dokładnie tak samo, raz pije za 3 dni a raz moje picie ogranicza się do kawy z rana i po jednym napoju do każdego posiłku.
      Pozdrawiam życzę udanego 2016! Oby był jeszcze lepszy niż 2015!

      Usuń
  4. ale wysoko postawiłaś poprzeczkę.
    Ja jeszcze dumam nad moimi postanowieniami rozliczając się z tymi z 2015 ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, poprzeczka jest dosyć wysoko. Mam nadzieję że uda mi się wytrwać bo zadania nie są trudne ale wymagające silnej woli...A z tym czasem krucho u mnie zwłaszcza jeśli pracuje się do pozna. Mam nadzieję że twoje rozliczenia z 2015 zostały pozytywnie przekalkulowane :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Postanowienia noworoczne są dobrym treningiem dla silnej woli i charakteru. Te prozdrowotne podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre postanowienia. Oby je utrzymac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaa, ile smakowitych zdjęć... ale bym sobie zjadła taki talerz owoców!
    A wodę uwielbiam pić... o dziwo od małego piłam głównie wodę... dopiero od niedawna piję słodkie napoje, ale ogólnie bazuję na wodzie :)

    Pierścionek zaręczynowy... ahh, chciałabym go w ogóle mieć, haha :D może w Nowym Roku...

    Ja sobie nie robię żadnych postanowień - bo doszłam do wniosku, że mogę je zrobić w każdej chwili, nie tylko gdy zaczyna się nowy rok.
    chociaż może powinnam? Chciałabym znaleźć w sobie tyle motywacji, żeby znowu zacząć biegać i ćwiczyć...

    Kochana życzę Ci, aby udało Ci się spełnić przynajmniej część postanowień i żebyś miała z tego powodu wielką satysfakcję!
    Udanego Sylwestra! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację z tym iż postanowienia można sobie zrobić tu i teraz i wcale nie trzeba do tego nowego roku. Co do talerza z owocami to też mam teraz na nie ochotę ale w zimie trudniej o wszystkie owoce a truskawki smakują jak ziemia z woda albo w cale nie mają smaku :( co do wody to zazdroszczę Ci że uwielbiasz ją pić.. u mnie gazowana to jest ok ale zwykła to już level hard.
      Ja również życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku! Obyś znalazła w sobie motywacje do ćwiczeń i oczywiście życzę Ci też najwspanialszego narzeczonego jakiego możesz sobie wyobrazić :)

      Usuń
  8. No proszę, jak zdrowo u Ciebie na talerzu:) Życzę wytrwałości w realizowaniu postanowień noworocznych! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! życzenia bardzo się przydadzą bo postanowienia nie są łatwe :)
      Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w nowym roku!

      Usuń
  9. Zyczę Ci, aby wszystkie postanowienia były zrealizowane w Nowym Roku!
    Spełnienia marzeń, radości i zdrówka!!
    Kadry urocze i przepyszne!!!
    moc uścisków posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo! Ja również tobie życzę wszystkiego co najlepsze! Zdrowia i dużo radości! Aby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzednie!

      Usuń
  10. Bardzo ambitne postanowienia! :D W takim razie powodzenia w ich wypełnianiu! :D
    O matko, same pyszności tu widzę :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci aby udało Ci się spełnić wszystkie marzenia i zrealizować postanowienia. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia! Ja również życzę tobie wszystkiego najlepszego! Aby rok 2016 był jeszcze lepszy niż 2015!

      Usuń
  12. Podpisuję się pod większością postanowień :) Zdjęcia cudne! Pomimo siarczystego mrozu mam ochotę biec do warzywniaka ;D Pozdrawiam ciepło i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że cię moje zdjęcia zmotywowały! Cieszę się że podobają Ci się moje postanowienia i że sama pewnie spróbujesz niektóre zrealizować!
      Pozdrawiam Cię cieplutko aby ciepło było ci biec do warzywniaka :D I wszystkiego najlepszego w nowym roku!

      Usuń
  13. Jestem pod wrażeniem jak pięknie dekorujesz i podajesz posiłki. Więcej zdjeć prosze . Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  14. O, też masz zamiar zostać perfekcyjną panią domu! Co prawda nie idzie mi najlepiej, ale teraz się wszystko zmieni ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje postanowienia idealnie pasują do mojej osoby :P nie jem śniadań, zapominam obręczy na palce, nie piję wody itp. jedynie oszczędzać potrafię :P Życzę Ci powodzenia w wytrwaniu ja jedynie chcę rzucić palenie jak na razie 4 dzień.
    P.S. śliczne zdjęcia :o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tych postanowien Podziwiam! I zycze Dobrego Nowego Roku!
    Jak zwykle podziwiam stol, zdjecia, peikne zesatwy kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Realizacja choć jednego postanowienia może być traktowane jako sukces. Super piesek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnego masz tego psiaka :)

    OdpowiedzUsuń