poniedziałek, 8 lutego 2016

Salon po zmianach


Jak zwykle u mnie zmiany w salonie. Trudno, człowiekowi nigdy nie dogodzi! A dogódź tu kobiecie to już w ogólne jakby z motyką na księżyc!
Zauważyłam że w tym sezonie bardzo temat plaży jest bardzo modny. Co można było również zobaczyć na znanych targach wnętrzarskich w Paryżu albo chociażby w nowych kolekcjach w sklepach z dekoracjami wnętrz.
Ja swoje 3 cuda zakupiłam jakiś miesiąc temu, muszelki oraz koralowca znalazłam w Zara Home. Mają również koralowce w kolorze białym ale mi przypadły mniejsze muszelki w srebrzystą barwę, oraz udało mi się kupić małego srebrnego koralowca na przecenie.

A wam jak podoba się mój nowy wystrój salonu?










19 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. Jest kobieco, glamour i stylowo.
    Pozdrawiam i udanego tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten salon! Najbardziej urzekły mnie poduszki :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie. Podobają mi się takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojoju ale mi się podoba teraz wystrój! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wystrój niestety nie w moim guście :D bo nie lubię bardzo świecidełek :( dziękuję za odwiedziny bloga! :* obserwuję :) kreconowlosaa.blogspot.com
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się taki salon, jest piękny uwielbiam takie ozdóbki koło siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie za duuuzo poduszek i podobnie jak Czarna Kawa uważam, że za dużo tych świecidełek. Moim zdaniem powinnaś bardzej stonować to wnętrze, za dużo się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię spokojniej, ale najważniejsze jest to, że Ty się dobrze czujesz w takim wnętrzu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także lubię kombinować z dodatkami,fajnie to sobie wymyśliłaś.Bardzo mi się podoba ten stolik:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój salon i przed zmianami i po wygląda pięknie :) Masz mnóstwo ślicznych przedmiotów. A Twoje cekinowe podusie uwielbiam :) Muszle bardzo ciekawe....a te bukiety róż to chętnie zabrałabym do siebie ;)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie koralowce dotarły i do nas :) Szkoda tylko, że takie drogie są :( Bardzo podoba mi się muszla "ślimaka"- piękna jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Faje zdjęcia pozdrawiam i zapraszam do mnie http://myblog69141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny ten Twój salonik.
    Zapraszam do mnie http://dyciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widac, ze lubisz zmiany :) Bardzo ladnie sie wszystko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń