czwartek, 11 lutego 2016

Walentynki 2016


Za 3 dni są walentynki! Nie byłabym oczywiście sobą gdybym już parę dni przed nie miała zaplanowane jak ma wyglądać nakrycie stołu i co ma być oczywiście na kolacje. Tak więc postanowiłam zrobić małą próbę i zrobić kilka zdjęć.

Jednym z moich prezentów na święta były złote sztućce z Zara Home. Jak tylko je zobaczyłam od razu oszalałam na ich punkcie ( no niestety cena była równie oszalała ) tak więc poczekałam z ich zakupem aż na święta. Bo przecież świętego Mikołaja stać!

Mam nadzieję że podoba wam się moja aranżacja stołu i że trochę was ty,m zainspirowałam.

Sztućce - Zara Home (obecna kolekcja)
Złote podkładki pod talerze - Zara Home
Duży czerwony talerz - Maison du Monde
Mały biało-złoty talerz - Maison du Monde
Miseczka - Pomax














14 komentarzy:

  1. Piękna aranżacja stołu i śliczna zastawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje aranżacje stołu, każda z nich bardzo mi się podoba :) Podziwiam Twoją dbałość o wywołanie miłego nastroju :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownych Walentynek. Pięknie nakryty stół:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wygląda ;D


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to zrobiłaś :) My z Mężem jesteśmy już po Walentynkowej kolacjii i prezentach :) Buziaczki i smacznego !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ognista aranżacja stołu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iście po królewsku - bardzo dostojne te walentynki! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. btw, jakbyś szukała pomocy z blogiem chętnie się zaoferuję ;)

    lubię grzebać w blogspocie, ostatnio just for fun zrobiłam taki (http://template-pantone2016.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba :) sztućce piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo, że nie zwracam zbytniej uwagi na sztućce, muszę przyznać, że te złote są przepiękne! I jak bogato zdobione! Nie dziwię się, że oszalałaś na ich punkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne sztućce! Dekoracja stołu również urocza

    OdpowiedzUsuń