poniedziałek, 21 marca 2016

Easter table


Do świąt jeszcze mały tydzień. Ja już rozmyślam nad menu na wielkanocny stół. Jak na razie znalazłam kilka ciekawych przepisów między innymi na różne pasztety, mięsa i  pieczeń rzymską. Co zrobię? Na pewno pasztet jajeczny i mięsny. Pieczeń rzymska jest u nas bardzo popularna a jej nazwa w dosłownym przetłumaczeniu słowa znaczyłaby "mięsny-chleb". Oprócz tego będzie też i taca polskich wędlin i serów holenderskich, żurek, sałatki jajeczne na bazie majonezu i na koniec desery. A u was co na pewno zagości na waszym Wielkanocnym śniadaniu?

Co do wystroju to mam dla was propozycję aranżacji stołu. Jak już zauważyliście u mnie w tym roku królują naturalne kolory (oprócz moich ulubionych srebrnych akcentów) i w tych kolorach również nakryłam stół.











Sztućce z drewnianą obudową kupiłam w Zara Home jest to ich obecna kolekcja.
 




18 komentarzy:

  1. Jak zawsze piękna dekoracja stołu. Uwielbiam je u Ciebie oglądać, zawsze są naprawdę śliczne i bardzo bogate. Tak się tylko zastanawiam, gdzie Ty trzymasz taką ilość przeróżnych zastaw, bo masz ich chyba naprawdę dużo :)) I wszystkie piękne :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie sama nie wiem gdzie ja to wszystko mieszczę :) Całe szczęście mam duże szafy i garaż :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wyjątkowa i piękna dekoracja. Stół w stylu glamour :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuje :) Bardzo lubię glamour i teraz też go nie mogło zabraknąć w połączeniu z stylem eco :)

      Usuń
  3. Stół wygląda imponująco! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łanie, w naturalnych kolorach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo naturalnie :) te pisanki na gałązkach wyglądają super. Też zrobiłam u siebie coś podobnego, tyle, że u mnie pisanki są mega kolorowe :)
    co do menu, to powoli z mamą ustalam co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie nakryty stół. Wszystko ze sobą wspaniale współgra:)I srebrne zające-cudowne!!!
    wiosenne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję te zające również mi się bardzo podobają!

      Usuń
  7. pięknie delikatnie, wszystko idealnie razem komponuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie nakryty stół. Sztućce z Zary bardzo fajne :)
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna dekoracja stołu :) Widziałam post z garderobą, marzenie! Aż nie chce się wierzyć, że to prawdziwe, myślałam, że to kadry z jakiegoś filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna aranżacja stołu, zające zdobyły me serce od razu :)

    OdpowiedzUsuń