czwartek, 24 marca 2016

Magical easter centerpieces


Dzisiaj krótki post o stroikach Wielkanocnych. Stroiki są bardzo proste i każdy może je wykonać. Zdanie "w prostocie siła" tutaj w pełni się zgadza. Jeżeli chcemy naszym "zwykłym" stroikom nadać magicznego wyglądu wystarczy włożyć do każdego wazonu sznur z małymi punktami świetlnymi. Efekt murowany! A wieczorem aż miło z kubkiem herbaty pod kocykiem na kanapie przy takich cudeńkach posiedzieć.

W dużym wazonie znajduje się:
- rodzaje bluszczu, jeden z ciemnymi liśćmi drugi z jasnymi
- 3 cebulki białych hiacyntów
- sukulent (był nieszczęśliwy to teraz ma towarzystwo)
- małe gniazdko z siana
- 3 przepiórcze wydmuszki
- mech

W innych szklanych naczyniach jest mech z gniazdkami lub same jajka. Ja mam duży wazon ale jeżeli takiego nie posiadacie albo jest już zajęty to nawet zwykłe lampki do wina, koniaku czy whisky mogą być prawdziwą perełką na stole i przy okazji zajmują tak mało miejsca.










22 komentarze:

  1. Fajne dekoracje. Te miniaturki w kieliszkach to super pomysł. Można dorzucić tam jeszcze małą czekoladkę lub pralinkę jako miły deserek dla biesiadników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wygląda Jestem oczarowana !!!! Za rok zgapiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba! Trzymam Cię za słowo że za rok zrobisz takie same :) Wesołego Alleluja i smacznego jajka! Pozdrawiam!

      Usuń
  3. pięknie, po prostu cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne dekoracje!!! Jajeczka w kieliszku z mchem i baziami skradły mi serce :) CUDOWNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stroik z lampkami wygląda bosko! I nadaje fajnego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo :) Wesołego Alleluja!

      Usuń
  6. U Ciebie zawsze tak klimatycznie... Wręcz bajkowo! Jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Bardzo lubię taki bajkowo-magiczny klimat... Można się trochę oderwać od rzeczywistości.

      Usuń
  7. Przepiękne dekoracje. Bardzo mi się podobają.
    uściski i wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Również śle uściski i Wesołego Alleluja i smacznego jajka :)

      Usuń
  8. Jest pięknie ! Zachwyca mnie ta sceneria :) Buziaczki i Weołych Świąt życzę, smacznego jajka i Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje mnie również zachwycam zwłaszcza wieczorem... pięknie to wygląda. Ja również życzę Ci smacznego jajka, wesołego Alleluja i mokrego poniedziałku :)

      Usuń
  9. Radosnych Świąt!
    Pozdrawiam serdecznie-D.
    PS. Jak z bajki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dekoracje, niesamowita jesteś :-)Mnie udało się z jednym kloszem, ale to tylko namiastka Twoich pomysłów. Pozdrawiam, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń

  11. Hi !,i love you blog ,, you have a new follower
    Angelica

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabezpečujeme lieky na liečbu rôznych zdravotných problémov, s použitím liek, ktorý je uvedený a semená možno úplne vyliečiť chorobu.

    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Panu Di Apotik
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Epilepsi

    OdpowiedzUsuń