poniedziałek, 7 marca 2016

Gniazdka Wielkanocne




Wielkanoc zbliża się już wielkimi krokami. W tym roku postanowiłam być konsekwentna co do dekoracji wielkanocnych. Jak już wszyscy odwiedzający mojego bloga zdążyli się zorientować, bardzo lubię styl glamour, srebro-złoto i lekki przepych w swoim wnętrzach. Aby nie zmieniać już tak dużo w moim salonie postanowiłam aby i święta były trochę glamour z srebrnymi akcentami. Oczywiście motywem dominującym jest naturalne piękno tych świąt, czyli niepomalowane pisanki, kwiaty, gałązki wiśni, mech, trawa, gniazda z siana i gałęzi....

Najbardziej dumna jestem z ptasich gniazd pod kloszami. Zajęło mi chwilę czasu skompletowanie potrzebnych rzeczy i oczywiście samo "montowanie" ale patrząc na efekt warto było bo w realu wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciach.

Poniżej zdjęcia gniazd bez klosza i lista potrzebnych rzeczy aby je wykonać.




Czego potrzebujemy aby zrobić takie oto gniazdka:
- Gniazda o najlepiej o trzech różnych wielkościach, można je zrobić samemu albo tak jak ja kupić już gotowe w sklepie
- Jajka przepiórcze (najlepiej wydmuszki, wtedy na drugi rok również będziemy się nimi cieszyć)
- Piórka
- Mech
- Bazie i inne ozdobne kwiatki
- Klosze

Klosze możemy zastąpić wazonami. Jeżeli użyjemy wazonów jako kloszy to na górę na wazon możemy dać świece które również bardzo ładnie będą się prezentować. Jeżeli mamy natomiast szeroki wazon to najlepiej będzie jeżeli wsadzimy gniazdka do środka. Wtedy jednak najlepiej użyć na spód dużą warstwę mchu dla dekoracji.




Rodzinę  srebrnych królików udało mi się kupić w jednym z supermarketów. Kupiłam 3 różne rodzinki które wyglądają przepięknie a na dodatek pasują do mojego wnętrza.





Na koniec chciałam wam pokazać mój kącik obok telewizora, żółte króliczki zdobiły mój stół w tamtym roku i nie miałam serca ich trzymać teraz w pudełku. Do kompletu dodałam gałęzie wiśni które jeszcze maja zakwitnąć oraz duże gniazdo z kurzymi jajkami. Jak widać na dołączonym obrazku nie potrzeba pisanek wystarczą naturalne niemalowane jajka aby osiągnąć bardzo fajny efekt.




41 komentarzy:

  1. Śliczne gniazdka Ja też w weekend podobnie kombinowałam z kloszami
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Napatrzeć się nie mogę:) Takie śliczne dekoracje u ciebie. I te srebrne zające są cudowne!
    wspaniałego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pięknie u Ciebie . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie to wygląda. :) Ja też uwielbiam robić różne dekoracje, co prawda na początku trochę się trzeba namęczyć, ale potem miło jest patrzeć na efekty. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudowne dekoracje, fantastycznie to wygląda! Naprawdę jestem pod wrażeniem, boskie!:) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co roku na wielkanoc obiecuję sobie że w końcu pojawi się więcej świątecznych dekoracji i co roku jest tak samo,zamiast więcej jest mniej :P nie wiem jak ja to robie ;) w tym roku chyba w ogóle nic nie pojawi się, bo nie będę miała na to czasu, pewnie tuż przed świętami w domu będę miała czysto a wtedy już nie będę miała siły na dekoracje. Twoje gniazdka są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jakoś zawsze było mało na Wielkanoc, dopiero w tym roku miałam więcej czasu i chęci :)

      Usuń
  7. Bardzo przemyślany wystrój, wszystkie ozdoby pięknie pasują do wnętrza! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio chodzę po sklepach i szukam inspiracji, potrzeebne mi takie króliki :D:D:D
    Świetne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie, tak delikatnie i naturalnie :) i widzę śliczne i ozdobne jajeczka przepiórcze, u mnie też się na pewno pojawią, bo są bardzo ozdobne.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Takie naturalne, po prostu piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jakie śliczne, wspaniale wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrze i się zachwycam takie to śliczne wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne są Twoje ozdoby. Uwielbiam takie dekoracje. Twój dom wygląda zapewne uroczo :) Pozdrawiam serdecznie :) www.zycieipodroze.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Gniazdka pod kloszami przepiękne, bajeczna wiosenne dekoracja <3
    Te srebrne królisie też śliczne :)
    Piękną masz wiosnę :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej te gniazdka są prześliczne !

    OdpowiedzUsuń
  16. Gniazda i króliczki przepiękne! Uwielbiam ogladać twoje dekoracje, sa prześliczne i w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Srebrne króliczki są przeurocze. Bardzo podobają mi się takie naturalne dekoracje, jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne dekoracje *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dekoracje wyczarowałaś pod szklanymi kloszami. Jestem pod wrażeniem, bardzo mi się podobają. Srebrne króliki są też super.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Ale śliczne dekoracje :D Też muszę się powoli za to zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne takie srebrne zające, klosze mi się też podobają, W ogóle... ładnie to skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam gniazdka na ten czas! Całkiem nieźle sobie z nimi poradziłaś... Na sofie wypatrzyłam także piękne poduchy, mam słabość do glamourowych poszewek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne uwilas te gniazdka. Ogromnie podoba mi sie jak umiejętnie połączyłas delikatne piękno natury z odrobina "splendoru". Sliczne i takie eleganckie, z klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie! Ja też uwielbiam te sreberka.
    Buziaki, Edyta

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne dekoracje! Ja chyba w tym roku odpuszczę wszystkie zajączki i jajeczka...jakoś tak. Ale co się napatrzę na blogach na piękne dekoracje, to moje! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście piękne, a na dodatek bardzo nietypowe (w każdym razie jeszcze się z takimi gniazdkami pod kloszem nie spotkałam) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe dekoracje! Te gniazdka są przeurocze:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama nie wiem czy bardziej podobają mi się zające czy gniazdo bo obie te dekoracje robią wrażenie. Piękne ozdoby masz na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gniazdka są śliczne i pozwolę sobie je od Ciebie zgapić o czym poinformuje w poście, dobrze? Pozdrawiam ciepło. Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne dekoracje! Widzę, że twój domek jest gotowy na powitanie wiosny!:) Dziękuje za odwiedziny mojego bloga i pozdrawiam cieplutko, Suzi:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne świąteczne ozdoby! Oby wiosna przyszła jak najszybciej ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale ładne ozdoby, u mnie o dziwo jeszcze brak jakichkolwiek ozdób, aż dziwne, bo wielkanoc i króliki = muszę kupić coś, bo nie przeżyje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super pomysł z tymi gniazdkami! Pod kloszami wyglądają intrygująco i bardzo nowocześnie :)
    a te królicze rodzinki są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo! Miło że wpadłaś bo chwilkę Cię nie było :)

      Usuń