poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Pytanie na śniadanie



Dzisiaj mam kilka propozycji śniadaniowych. Bo przecież śniadanie nie musi być nudne i powinno być miłe dla oka. Coraz częściej na blogach wnętrzarskich piszecie że gotowanie i potrawy są również dla was bardzo ważne, niekiedy piszecie że godzinami potraficie przeglądać zdjęcia potraw. Hmm ja też tak mam... i chyba każdy kto, cokolwiek ma wspólnego z wnętrzami. Może mamy po prostu bzika na punkcie wszystkiego co dobrze wygląda (bo dobrze zjeść to każdy lubi) :P  Ale jak by na to nie patrzeć to kupujemy ładne zastawy pasujące do stołu lub obrusa który z kolei pasuje do całego pokoju, domu, naszego stylu.... Więc to co pojawi się na naszym talerzu powinno się również dobrze prezentować, skoro cała otoczka jest przez nas perfekcyjnie dobrana.
Jak tak na to spojrzeć to jest w tym jakaś logika i sens.

Moje śniadanie to owsianka z owocami. Także nawet najprostsze najbardziej banalne śniadanie jak owsianka może wyglądać super smakowicie. Wystarczy że dodamy do tego śniadanie smoothie i/lub herbatę miętową a śniadanie nabiera całkowicie innego znaczenia :D







Dla tych co tak jak ja nie mają czasu lub i chęci na przygotowanie codziennego smoothie, dobrą alternatywą są gotowe koktajle i smoothie do kupienia w dużych sklepach spożywczych. Jedyną wadą jest to że z braku konserwantów i obróbki termicznej (to akurat dobra rzecz) ich termin ważności jest dosyć krótki bo zaledwie od 3 do 5 dni. Dobrą strona jest to że one same są tańsze niż kupno kilku owoców z osobna i zrobienie sobie takiego smoothie w domu. Niekiedy koszt jednego pudełka malin jest u nas 3 razy droższy niż kupno gotowego smoothie z porcją 30 malin.




15 komentarzy:

  1. Ojj narobiłaś mi apetytu na takie śniadanie :) A na pewno smakowało by wyśmienicie przygotowane przez kogoś

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowitości i jakie kolory, aż chce się jeść :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same zdrowe pyszności:) Aż sie nie mogę doczekać jutrzejszego śniadanka.
    Pięknie u Ciebie:)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie i pięknie!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na takie sniadanie z przyjemnoscia bym sie skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne, wymarzone śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj wprosiłabym się do Ciebie na takie śniadanko...
    też jestem fanką ładnie wyglądającego jedzenia!
    A smoothie uwielbiam...

    Ten talerz owoców na ostatnim zdjęciu... mimo, że aktualnie jestem mega najedzona to oczy mi się zaświeciły :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Same zdrowe rzeczy i jakie smakowite i bardzo ładnie wyglądające, trochę mi klimat popsuła ta puszka na ostatnim ale mimo wszystko super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na śniadanie zawsze kanapki. ale ciekawe sa dla mnie te smoothie - wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfekcyjnie, ale przede wszystkim zdrowo i smakowicie to śniadanko wygląda. Serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zdjęcia, herbatka wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To śniadanie wygląda na zdrowe a przede wszystkim na bardzo smaczne.. :D Pozdrawiam!

    http://milenamilu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń