poniedziałek, 16 maja 2016

Nautical Table


Dzisiaj przedstawie wam aranżacje stołu w stylu marynarskim! I tak nie tylko ja się tym stylem zachwycam, bo na blogach innych osób jest on już obecny w dużej dozie. Muszę się przyznać że mi ten styl podoba się od zawsze (co można zobaczyć też w postach z tamtego roku). Kiedy pierwsze ciepłe promienie słoneczne wpadają do mojego domu to od razu myślę o wakacjach i dekoracjach wnętrz na lato. 
Piękny obrus w niebiesko-białe pasy kupiłam za bardzo przystępną cenę w Ikea (uwielbiam paski więc kupiłam również taki sam tylko czarno-biały) Po kupnie obrusa aranżacja jakby sama urodziła się w mojej głowie. I jestem z niej bardzo zadowolona!  W tamtym tygodniu mieliśmy piękną słoneczną pogodę, idealną na otworzenie sezonu grillowania. Niestety w tym tygodniu jest już szaro, mokro i zimno... ahh więc będę musiała jeszcze chwilkę poczekać na pstrąga z grilla... :(

Obrus - Ikea
Podstawki- Ikea
Lampki do wina słodkiego- Ikea
Lampki do wina wytrawnego- Maison du monde
Talerze - Maison du monde
Sztućce - Zara Home
Talerz brokatowy - Zara Home



 









17 komentarzy:

  1. Pięknie zaaranżowany stół... Iwielbiam takie letnie klimaty.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW - ja też tak chcę jadać pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te podstawki :) a obrus również piękny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na bogato :) lubię marynarskie klimaty...
    a te sztućce wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie. wakacyjnie...
    moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna marynarska kompozycja!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadbałaś o każdy detal, dla mnie bomba! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! Nie mogłam oderwać wzroku od tych zdjeć

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje, robi spore wrażenie taki stół :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna zastawa!!! i cudnie to wszystko zaaranżowałaś :)

    OdpowiedzUsuń