sobota, 20 sierpnia 2016

The new bedroom


Witam was, po mojej dłuższej nieobecności na blogu! Tak tak zauważyłam że niektórzy z was za mną tęsknią! I jest mi bardzo miło! Dziękuje wam bardzo za to iż nadal czytacie mojego bloga!
Dzisiejszy post będzie o zmianach jakie zaszły u mnie w sypialni. Ciemny brąz na ścianie za łóżkiem zamieniłam na jasny piaskowy beż. I wyobraźcie sobie moje zdziwienie kiedy do tej pory musiałam świecić główne światło nad łóżkiem aby czytać książki przed snem (doprowadzając mojego narzeczonego do szalu-ponieważ nie potrafi ona zasnąć przy świetle) to teraz wystarczy lampka nocna! Szkoda że ten ciemny kolor za łóżkiem wcześniej nie przemalowałam, pewnie zaowocowało by to wieloma przeczytanymi książkami! Ale wracając do tematu samego wystroju, to moja już dawno zapomniana kapa z Zara Home, ujrzała w końcu światło dzienne. I to całkiem przypadkiem, a wszystko przez to iż na przecenach dorwałam pościel i poszewki pasujące do kapy (również pochodzące z Zara Home). Do końcowego efektu brakowało mi tylko ozdobnych poduszeczek, które znalazłam w H&M home. Swoją drogą jak dobrze że firmy odzieżowe mają teraz swoją wersję Home.

Oprócz zmiany w sypialni zaszła też lekka zmiana w garderobie. Brakowało mi zawsze miejsca na szpilki i akcesoria a zwykła szafka na książki z Ikei całkowicie zdała tutaj egzamin!

Dla tych co chcą być na bieżąco mam również konto na instagramie! @brandybourbon , także zapraszam was serdecznie do obserwacji! 

I to nie koniec zmian! Za mniej niż 365 dni wychodzę za mąż! O tak! I said Yes! Sukienka już wybrana ale jak na razie pochwalę się tylko moimi butami! Są wyjątkowe! Co sądzicie?





"Ten moment kiedy ubierasz się pod kolor pościeli"  i wtedy już wiesz że masz obsesje na punkcie tych kolorów :D No tak ale w wnętrzu wszystko powinno do siebie pasować włącznie z właścicielem wnętrza. Można by pomyśleć że udało mi się wykreować własny styl :)




Szpilki ślubne projektu Badgley Mischka, na żywo wyglądają jeszcze bardziej olśniewająco niż na zdjęciach.




14 komentarzy:

  1. O rajuniu, az nie wiem od czego zaczac! Wyglad sypialni jest obledny! Ty w tym stroju - perfekcyjnie! Cala garderoba robi ogromne wrazenie, ale buciki sa boskie! Oczywiscie gratuluje i lacze sie w stresie przedslubnych przygotowan :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sypialnia , stylizacja jest świetna i idealnie współgra z wystrojem! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Sypialnia, garderoba zniewalająca !!! Buciki oszałamiąco przepiękne :)
    Na pewno będziesz wyglądała jak księżniczka :)
    Ps. również mam tego Diora, jest to mój nowy Ulubieniec !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sypialnia
    I gratulacje z okazji zaręczyn ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sypialnia
    I gratulacje z okazji zaręczyn ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie wpasowałaś się do tego wnętrza - niczym kameleon :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj chciałabym mieć taką sypialnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Padłam z wrażenia, wstałam i znowu padłam!!!! Jest bosko a sypialnia marzenie. Buty są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Królestwo o jakim każda Kobieta chyba marzy ! <3 Wygląda prześlicznie i na bogato !

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz przepiękną sypialnię i cudowną garderobę;) Chyba większość kobiet o takiej marzy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sypialnia! Zadziwiasz mnie - potrafisz niesamowicie urządzać wnętrza!
    Przejrzałam całego Twojego instagrama i normalnie najadłam się tymi wszystkimi zdjęciami... chyba nie znam nikogo, kto by tak pięknie gotował! Uwielbiam, jak jedzenie ładnie wygląda... niestety sama nie potrafię gotować (jak dobrze, że mój mężczyzna potrafi :D)

    Jeśli chodzi o ślub - ah, zazdroszczę! Ten cały etap przygotowań jest niesamowity - mam okazję uczestniczyć, moja przyjaciółka w październiku wychodzi za mąż i będę druhną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sypialnia niezwykle szykowna i elegancka, ale patrze dalej i garderoba!!A te szpilki ślubne! Rety to istne królestwo! Jeszcze długo będę podziwiać. Pozdrawiam sedecznie. Magic Home

    OdpowiedzUsuń