sobota, 1 października 2016

Śniadanie do łóżka


Po krótkiej nieobecności wracam! W dzisiejszym poście chce mieć na celowniku śniadania! I tak pewnie zastanawiacie się co jedzenie ma wspólnego z wystrojem wnętrz.... A no dużo! Bo przecież pięknie podane jedzenie aż chce się jeść zanim się jeszcze spróbuje. Układanie jedzenia jest jak układanie dekoracji, nie zawsze wszystko do siebie pasuje. Nie zapominając o tym ze jedzenie trzeba na czymś podać a to już typowy temat wystroju. Do tego dodatki jak tacki, serwetki, urocze pieprzniczki i solniczki, sztućce, szkło, podkładki na stół, obrusy.... etc...i można tak wymieniać bez końca! I jak tu nie łączyć jedzenia z wystrojem wnętrz? hmmm

Przygotowałam dla was istną ucztę zdjęciową z kilkoma propozycjami na śniadanie do łóżka i nie tylko. Przy okazji zaproszę głodnych więcej zdjęć na mojego instagrama gdzie takiego typu zdjęcia jak i te typowo "interior" są umieszczane codziennie! Będzie mi miło jeśli zaobserwujecie!
Do Zobaczenia na @brandybourbon













Dla stałych bywalców mojego bloga jak i innych, zostawiajcie też linki do swoich kont na insta w komentarzu, chętnie zaobserwuje!

                                                                     XOXO

8 komentarzy:

  1. Mniam, jak apetycznie, a owoce gwiazdki urocze :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające, zdrowe zestawy. A te kolory...aż w głowie się kręci :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bym chciala, zeby ktos mnie tak rozpiescil :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Good moments!

    http://finddyourway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem- nadal, cudowne śniadanko-Boże, dlaczego nie jesteś chłopakiem i nie jesteś ze mną w związku?- taki żarcik:) Pozdrawiam:)
    Zapraszam do mnie
    http://wolnamk.blogspot.com/
    i na Facebooka
    https://www.facebook.com/MagdalenaWolna-117712355475128/?ref=aymt_homepage_panel

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam również do siebie ;)
    http://fame-is-not-important-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń